מה תשתה קפה או שוקו?.........

תמיד רציתם להוציא ממכונת הקפה שלכם יותר ? 

קצת משעמם מכונה שמוציאה רק קפה מסוג אחד ומתאימה רק למבוגרים בלי שהקטנים יכולים להינות ממנה. קפה לוקס נחתה בארץ בשביל לשנות את כל זה. הנכדה שלי בת החמש תמיד כשאני מכינה לי נס במכונה מבקשת גם ואני אומרת לה שאסור לה נס קפה . זה לא בריא. ועכשיו שמחתי לגלות שאני יכולה להכין לה שוקו במכונה והיא אפילו מתלהבת שהיא יכולה להכין " לבד" כמו הגדולים. ושנינו יושבים יחד לשעת קפה. מרגישות במסעדה או בבית קפה . שיחקו אותה עם השוקו. זמן איכות עם סבתוש.

לראשונה בישראל, caffeluxe מארזי קפוצ'ינו (5 קפסולות חלב, 5 קפסולות קפה), מוקצ'ינו (5 קפסולות שוקו, 5 קפסולות קפה) ושוקו חם להכנת משקאות קפה ארוכים באיכות משובחת ומחיר נגיש שיגרמו לכם להרגיש כמו בבית קפה אצלכם בבית או במשרד והכל עם כשרות מלאה. 

גם הילדים יכולים להנות ממשקה שוקו חם וכך לקחת חלק בכיף של מכונת הקפה.

קפה לוקס - קפסולות קפה משובחות מותאמות לשימוש במכונת נספרסו כשר ●איכותי ●חדשני●טעמים בלעדיים●לכל המשפחה המגוון הקלאסי​ - קליה כהה ●קליית גורמה ● אינטנס הסדרה המיוחדת​ - מוקצ'ינו ●קפוצ'ינו ● שוקו חם

באריזה להכנת קפוצ'ינו מפנק - 5 קפסולות קפה (לחצן קצר) ו5 קפסולות מלבין חלבי (לחצן ארוך) באריזה להכנת מוקצ'ינו - 5 קפסולות קפה(לחצן קצר) ו5 שוקו נהדר (עם %30 קקאו טבעי) (לחצן ארוך) ובאריזת שוקו חם ונהדר - 10 קפסולות שוקו נהדרות להכין עם הילדים (לחצן ארוך במכונה) אז במקום להכין לכם קפה פשוט וקצר, 
הגיע הזמן להרים רמה ולהנות ממשקאות ארוכים בבית, לכם, לאורחים ולכל המשפחה. את קפסולות הקפה והמיוחדות, תואמות מכונת נספרסו, של קפה לוקס, ניתן להשיג בטיב טעם, רשתות השיווק המובחרות ובמבחר חנויות מזון מתמחות.

 מחיר ממוצר עבור אריזה בת 10 קפסולות :.16 ש"ח כשר חלבי (קפה פרווה) בהשגחת בד"צ קייפטאון ובאישור הרבנות הראש

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה