מיליארד סינים לא טועים!


עור יבש הוא מצב לא נעים המתאפיין בקשקשים, גירוד, יבשושיות, עקצוץ וסדקים בעור. ישנן מספר סיבות וגורמים לכך, ישנם אנשים שלהם יש עור יבש באופן טבעי ולכן זה מתרחש אצלם לעתים קרובות. עם זאת, גם לאנשים בעלי עור שומני במיוחד, קורה שעורם מתייבש מסיבות שונות או שהם לוקים בתופעת עור מסוימת. הנה כמה סיבות.



  • מזג אוויר: בכלליות, העור שלנו נוטה להיות יבש בחורף, כאשר הטמפרטורות יורדות והלחות משתנה בהתאם. אך גם להיפך, בסביבה מדברית ויבשה במיוחד גם עלול להיווצר עור יבש, במקומות עם טמפרטורות גבוהות ורמות לחות נמוכות.
  • חום: חימום מרכזי, תנורי עץ, מפזרי חום ואמבטיות מייבשים את העור וכדאי להימנע מהם בעת הצורך.
  • אמבטיות חמות ומקלחות: רחצה במים חמים ומקלחות חמות במיוחד מייבשות את העור. גם שחייה קבועה מייבשת את העור, במיוחד בבריכות עם כלור.
  • סבונים ונוזלי ניקוי המעוררים תגובה: סבונים ונוזלי כביסה מפחיתים לחות בעור ומורידים שכבת לחות מהעור. דאודורנטים וסבונים אנטיבקטריאליים הם גם חלק מהבעיה, הגורמים הבעייתיים ביותר. ישנם סוגי שמפו רבים שעלולים לייבש את הקרקפת וסוגי סבון רבים מייבשים את העור, כדאי וחשוב לשים לב.
  • חשיפה לשמש: שמש מייבשת את העור וקרני האולטרה סגול חודרים מתחת לשכבת העור החיצונית ומחלחלים הישר לתוך העור. הנזק החמור ביותר לעור שלנו למעשה מתרחש מתחת לשכבה החיצונית של העור, נזק שמוביל לקמטים עמוקים ולעור רפוי.
  • מצבי עור שונים: אנשים עם בעיות עור כמו אקזמה ודרמטיטיס אטופי או דלקת עור אחרת היוצרת שכבות של עור יבש, מגורה וכואב ותאי עור מתים, כולם יוצרים קשקשים גסים על העור.
  • קיבלתי להתנסות בתרחיץ וקרם לגוף. החוויה שלי שהקרם  הריח נעים. המרקם נעים למגע. נספג בקלות. לא שמנוני. ולעור יש  מרקם חלק ונעים לאורך זמן.






חברת `,קמדיס המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, מסדרת טופיק מדיס לעור יבש, אדמומי ומגורה.  תחליב הגוף עשיר במיוחד -   "Topic body lotion ותרחיץ נוזלי  -Topic cleanser""   שני המוצרים בעלי השפעה  מהירה ומידית ומעניקים  הקלה בגרד בעור ובעלי פעילות לחות מוגברת,  ללא פרבנים, ללא בושם וללא SLS. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל חצי שנה.

תחליב הגוף העשיר, מיועד לטיפול בעור יבש, אדמומי, מגרד, רגיש, אלרגי, סדוק ומחוספס, האופייני למקרי אטופיק דרמטיטיס של העור, בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.
 מחיר לצרכן   109.99 ₪.












התרחיץ הנוזלי הינו סמיך במיוחד ומכיל בנוסף לתמציות הצמחים גם גליצרין המוסיף לחות ואלנטואין המרגיע גירויים.  מתאים לניקוי עור הגוף ומבוסס על תמציות צמחים בעלות פעילות אנטי דלקתית. מחיר לצרכן 59.99 ₪


ניתן להשיג ברשתות הפארם – עדן טבע, שופרסל, אורגניק אניס,   ניופארם, בבתי מרקחת וטבע פרטיים וכן בבתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת.   



יש גם את המוצר החובה הזה שיהיה בבית, להקלה מהירה לגירודים עיקציוצים עקיצות יתושים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה