ועכשיו למצב הקשב!



כשבראש יש בלאגן.

אם אתם מוצאים את עצמכם כל הזמן באיחור, לא מאורגנים, שכחנים, לא מרוכזים וכורעים מפחד האחריות,  כמוני למשל .ייתכן שיש לכם הפרעת קשב וריכוז (ADHD). הפרעה זו משפיעה על מבוגרים רבים ועלולה לעכב כל דבר, ממערכות היחסים ועד לקריירה שלכם. עזרה לבעיה זו תמיד זמינה, והצעד הראשון לכך היא למידה. ברגע שמבינים את האתגרים, ניתן ללמוד לפצות על החולשה ולהתחיל לנצל את נקודות החוזק שלכם.


הפרעת קשב וריכוז היא לא רק בעיה בילדים. אם אובחנת עם הפרעת קשב וריכוז בילדות, רוב הסיכויים שלפחות חלק מהתסמינים ימשיכו גם לבגרות. אבל גם אם לא אובחנת כילד, זה לא אומר שאתה לא יכול להיות מושפע מכך כמבוגר.

בעבר, הפרעה זו הייתה כמעט בלתי מוכרת לאורך הילדות. במקום להכיר בתסמינים ולזהות את הבעיה האמיתית, המשפחה, המורים וההורים חשבו שמדובר בחולמנות, השתמטות, עצלות או סתם תלמיד גרוע. ייתכן שניתן היה לפצות על הסימפטומים של הפרעת קשב כאשר היית צעיר, רק כדי להיתקל בבעיותיה בהיותך אדם בוגר. זה לא קל ואף מאתגר לפתח קריירה, לגדל משפחה, לנהל משק בית וגם להישאר רגוע, אבל אם יש לך הפרעת קשב וריכוז, זה יכול להרגיש ממש בלתי אפשרי.

החדשות הטובות הן שעם חינוך, תמיכה וקצת יצירתיות, אתה יכול ללמוד לנהל את הסימפטומים של הפרעת קשב וריכוז ולחזק חלק מהחולשות שלך. זה אף פעם לא מאוחר מדי להפוך את הקשיים של הפרעת הקשב למנוע פעולה ולהתחיל להצליח בתנאים שלך.


תוסף התזונה גינקוזאן – לטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז
כרבע מהסובלים מהפרעת קשב וריכוז מפסיקים ליטול תרופות, משום הקושי בהתאמת טיפול ותופעות הלוואי הכרוכות בשימוש בהן.
חלופות מצמחי המרפא גינקו וגינסנג הוכחו מחקרית כבטוחות ויעילות.
1 מ-4 אנשים עם הפרעות קשב וריכוז מפסיקים ליטול תרופות לטיפול בבעיה הרפואית,  בגלל הקושי הכרוך בהתאמת הטיפול והמינון. וגם בשל תופעות הלוואי: עצבנות, אי שקט,  ערנות מוגברת וקשיי שינה, חוסר תיאבון וכאבי ראש. לא מעט נמנעים מטיפול אחרי התנסות קצרה, או חוששים להתחיל טיפול גם במחיר הפרעה בתפקוד מיטבי ביום יום.

תוסף התזונה גינקוזאן הוא פתרון טבעי מוכח.  כמוסות גינקוזאן מכילות שתי תמציות טבעיות שיעילותן ובטיחותן הוכחו במחקרים קליניים - גינקו בילובה GK501®)) וג'ינסנג קוריאני (G115®). החומרים הפעילים שבגינקו בילובה מגנים על מערכת העצבים, משפרים את זרימת הדם בכלי הדם ומעכבים תהליכי הזדקנות.  תמצית הג'ינסנג מסייעת לתאי המוח 'לנצל' טוב יותר את החמצן הרב שמגיע למוח בזכות זרימת הדם המשופרת שלה אחראי הגינקו. מחקרים קליניים הראו כי השילוב הסינרגטי בין הגינקו לג'ינסנג משפר את התפקוד, מדדים שונים של זיכרון וריכוז, מסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ ומשפר מהירות תגובה. לצמחי המרפא הללו השפעה חיובית גם על מערכות נוספות בגוף.

כמוסות גינקוזאן נחקרו והוכחו במחקרים קליניים בקבוצות גיל שונות. יכולתן הודגמה בשיפור עיבוד מידע מסוגים שונים [ספרתי/ מילולי ועוד], שמירה על ריכוז בביצוע משימות, מניעת עייפות מנטלית ושיפור הזיכרון לטווח קצר וארוך. צמח המרפא גינקו בילובה הוכח מחקרית כטיפול יעיל בנטייה לבלבול, ירידה קוגניטיבית ואפילו אלצהיימר. השילוב בין צמחי המרפא נמצא גם כמשפר את מצב הרוח. מחקרים נוספים הראו, כי ג'ינסנג יעיל בטיפול במצבי מתח ועייפות ומשמש כממריץ ומגביר אנרגיה טבעי.

גינקוזאן מתאים לטיפול מגיל 18 ומעלה. להשגת תוצאות מיטביו מומלץ ליטול את הכמוסה בבוקר לאורך 3-4 שבועות.  לגינקוזאן תעודת כשרות.

גינקוזאן משווק ברשתות הפארם, קופ"ח מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת הפרטיים ובבתי טבע, במחיר 103 ₪.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!