מהיום אין מינוס רק פלוס בבית!

אסם מרחיבה את קטגוריית הפסטות והפתיתים. ומשיקה סדרת מוצרים חדשה תחת השם "פתיתים פלוס". הסדרה פותחה במיוחד לילדים ולטעמם, והינה בעלת פלוס תזונתי. בסדרה שלושה מוצרים: פתיתים  פסטה וספגטי.מדובר בפיתוח ייחודי המאפשר להעשיר את הפסטה והפתיתים האהובים של אסם בחלבון איכותי מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים, המוכרים בכל בית בישראל. סדרת "אסם פלוס חלבון" מהווה המשך למסע התזונתי של אסם, במסגרתו היא פיתחה מוצרים טעימים ואיכותיים בעלי תרומה תזונתית ייחודית המועשרים ב קמח מלא, סיבי שיבולת שועל, ירקות וכעת גם בתוספת חלבון.
החלבון במוצרי הפסטה והפתיתים החדשים מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), המהווה חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד. ידוע כי חלבון מהווה מרכיב משמעותי בתזונה נכונה ולאחרונה המודעות לחשיבותו גדלה בקרב הציבור.


אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "לחלבון תפקיד חשוב בתזונה שלנו, הוא מסייע בבניית תאים וביצירת הרקמות ותומך בתהליך הגדילה ובניית השרירים".
 סדרת "אסם פלוס" מאפשרת להוסיף ערכים תזונתיים טובים לארוחה מבלי להתפשר על הטעם והמרקם שילדים אוהבים.
הילדים שלי מאוד אהבו את

הספגטי מהסדרה עם חלבון (ולא שמו לב לתוספת חלבון:

אסם הינה החברה שפיתחה את הפתיתים בתקופת קום המדינה, בעקבות צורך שהעלה בן גוריון לייצר תחליף לאורז. מאז ועד היום הפכו הפתיתים למאכל קבוע ואהוב בקרב ילדים, ומזוהה בעולם כ"קוסקוס הישראלי". מתכון הפתיתים נשאר זהה כל השנים, ופותחו לו צורות שונות: קוסקוס, כוכבים ואפילו לבבות, וכן תוספות מענייניות כמו פתיתים עם בצל, פתיתים 3 צבעים ופתיתים עם אטריות. זוהי הפעם הראשונה מאז המצאת הפתיתים שאסם מייצרת חדשנות מוצרית המכניסה גיוון למתכון עצמו.

ארבעת הנכדים שלי שטעמו מהפתיתים החדשים  לא הרגישו בהבדל. ולא יודעים שהם אוכלים אוכל בריא יותר.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

כמה? 6-7 שקלים
איפה? להשיג בכל רשתות השיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה