לפעמים זה כייף להיות כאילו קטן!



כשהייתי ילדה קטנה שחקנו מחבואים. תופסת. קלאס. ונכנסנו לבית רק כשהחשיך אני זוכרת את תקופת ילדותי כתקופה הכי כייפית. עשינו מחנה שחקנו באבא ואמא לא היה גבול לדמיון ולהמצאות שהמצאנו טפסנו על עצי התות. היום אני מסתכלת והעולם שלי השתנה. היום ילדינו מחוברים לטכנולגייה שהשתלטה עלינו. אני מטפלת בילדים וכל אחד עסוק בטלפון שלו לא מדברים ולא רבים על צעצועים או טלויזיה כי לכל אחד יש את הטלפון הפרטי שלו הבית נעשה שקט מיום ליום כאילו לא חיים בו. גם אצל המתגרים שלנו שהם מתנתקים כל אחד בחדרו. אבל זה כבר נושא אחר. אני שמחה לשמוע שקרביץ יצאה עם משחקי קופסא ויצירה וספרים שתאמינו לי אני כבר בא לי לחזור ולהתעסק בזה.אצלי בבית הילדים גדלו ולא היה לי כבלים ולא אינטרנט רק בשנים אחרונות אצלנו הבית שומר שבת .והענין הזה של לשמור שבת יצר אצלנו את תעסוקת משחקי הקופסא הפאזלים היינו בימים גשומים פותחים את המשחקים והייתי יושבת ומשחקת עם ילדי. ודרך אגב הבן שלי היה הקוסם של המשפחה היה עושה לנו מופע קסמים בערב שבת אחרי ארוחת השבת. עכשיו נחזור ונשחק וניצור עם נכדיי האהובים. כייף להמשיך לגדול עם קרביץ.


קרביץ תחל לשווק בסניפיה מגוון משחקי קופסא ופאזלים, ערכות הובי ויצירה וספרי ילדים ופעוטות של המותגים המובילים- לחוויה משפחתית משותפת, איכותית ומהנה
M:\לקוחות\קרביץ\2016\תמונות\תמונות עולם הילדים\16039 Fireman Sam 3D wall stickers-01.jpg M:\לקוחות\קרביץ\2016\תמונות\תמונות עולם הילדים\16976.jpg M:\לקוחות\קרביץ\2016\תמונות\תמונות עולם הילדים\smalllpack_hocus.jpg
קרביץ מרחיבה פעילותה בתחום משחקי הילדים והמתנות
קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד משרדי, אלקטרוניקה וסלולר, מרחיבה את פעילותה בתחום משחקי הילדים והמתנות.


במסגרת זו, מציגה קרביץ במסגרת חודש המשפחה, את מגוון אפשרויות היצירה, ההפעלה והפנאי של מיטב המותגים והחברות המובילות בתחומי מוצרי הפופ והמתנות, משחקי הקופסא, פאזלים, ההובי והיצירה, ספרי הילדים ועוד מבחר הפעלות משותפות ומשפחתיות להורים וילדים.


קרביץ תציע בסניפיה מוצרים שונים בנושא הובי ויצירה של סופרקיט, מוצרי וחומרי יצירה איכותיים ומקצועיים כדוגמת: חרוזים, צבעים, מדבקות, פייטים, מקלות עץ, חוטי שזירה, דפי יצירה צבעוניים ,קיטים ליצירה ומגוון רחב של חומרי יצירה אחרים.
עוד בתחום היצירה תציע קרביץ מגוון רחב של דבקים איכותיים המותאמים לילדים וביניהם גם וואשי טייפ ממותג SCOTCH האיכותי מחיר: החל מ- 6.90 שקלים.
כמו כן, תציע קרביץ מוצרי מתנה ויצירה  ממותגים מובילים בינלאומיים כדוגמת דיסני, הלו קיטי, סמי הכבאי ועוד מבית פלפוט שיווק  ובהם: אלבומי עיצוב אופנה, מדבקות, צבעי בד וכן ערכות יצירה בבצק מחיר: החל מ- 5 שקלים.

בנוסף, ניתן למצוא בקרביץ קטגוריות נוספות ופריטים המותאמים לעולם הילדים ובהם ספרי ילדים ופעוטות בהוצאת "דני ספרים" , אחת מהוצאות הספרים הגדולות ביותר בתחום ספרי הילדים, ובהם ספרי ילדים חדשים. לדוגמא: "סיפורי צעצועים- פינוקיו מתעורר לחיים",



-משחק הוא חופשה מן המציאות- אריקסון מאת אלי זוהר ניב

  • בעולם עתיר מסכים בו אנו מגדלים את ילדינו, חשוב עוד יותר מתמיד לשחק במשחקים אקטיביים ו"אמיתיים", המשלבים מגע עם חומרים, שימוש בדמיון חופשי וביטוי רגשות ומחשבות.
  • במציאות כמו שלנו כשהורים כה עסוקים וטרודים, מחויבים ללוח זמנים ומטלות צפוף ואינטנסיבי יותר מאי פעם, המשחק מזמן לנו 'איים' מבורכים של ביחד איכותי, מהנה ומקרב.
  • לעולם אין גיל בוגר מידי למשחק! חשוב רק להתאים את המשחק לגילו של הילד ולתחומי העניין שלו.
  • כשאתם משחקים עם הילדים שלכם היו נוכחים, ולא רק בגופכם. חלצו נעליים, לבשו בגדים נוחים, סגרו ניידים, פנו את הראש... הכל יחכה לכם! מבטיחה.
  • בחרו משחקים וספרים שאתם אוהבים, כך תוכלו ליהנות בקלות רבה יותר מהבילוי המשותף.
  • שימו לב כמה מיומנויות חשובות הילד שלכם רוכש תוך כדי המשחק בכל התחומים האפשריים- השכלי, הפיזי, הרגשי והחברתי. המשחק הוא ההכנה המושלמת לבית הספר ולחיים בכלל!
  • הלמידה הטובה ביותר היא דרך ההתנסות! הוסיפו יצירתיות, דמיון, עבודה קבוצתית- והרי לכם המתכון המושלם לרכישת ידע!
  • לא אוהבים לשחק? התחברו להנאה של הילד שלכם ופשוט תיהנו דרכו. זה עובד יופי.
  • מוזמנים להיכנס למכונת הזמן- זוכרים במה אהבתם לשחק כשהייתם ילדים? הכירו את המשחקים האלה לילדים שלכם. משחקי כדור, חבל, גומי, קלאס, 5 אבנים... רטרו זה כאן!
  • סיפור לפני שינה הוא עדיין הבחירה המושלמת שעובדת מצוין גם היום! הסיפור מעודד שימוש בדמיון, מייצר אינטימיות וקרבה בין ההורה לילד, מזמן נושאי שיחה חשובים, מרגיע! עכשיו אפשר לסגור את היום בנחת.
  • "זו ילדותי השנייה"... כל היום אתם כל כך רציניים, כל כך מחויבים, כל כך בוגרים... ומתי תנוחו? תנו לעצמכם הזדמנות להוציא לאור את הילד שבכם, להשתטות, לצחוק, להשתולל... פשוט שחקו!




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה