פנים אמיתיות

היום. אחרי סערת איילת זורר.שפיטרו אותה חברת גולברי היות והיא כבר לא מספיק יפה לטעמם. חשבתי לעצמי כמה אנחנו הנשים מנסות תמיד להסתיר את הקמטים שמתגלים בפנינו.ותמיד מנסות להראות צעירות. כן כולנו חוששות להזדקן .וכלנו מחפשות את מעיין הנעורים. אז רציתי לספר לכן בנות יקרות שקיבלתי להתנסות במוצרי rashel לפני שבוע .התנסתי בשלושה מוצרים  וזו הסקירה שלי מבחינת יופי האריזה ממש זהב כמו שאומרים האריזה יפיפיה יוקרתית. הקרמים נעימים למגע  נספגים מהר והכי חשוב הכל על טהרת הטבעי  ללא כימיקלים. ממליצה בחום היה קשה לי לבחור אחד אבל בסופו של יום בחרתי בקרם הפינג מרגישה את פניי רעננים נקיים ורכים כמו עורו של תינוק .נערה ממש אוצר שווה זהב.לאחר יומיים של שימוש בקרמים כבר פגשתי שתי בנות שאמרו לי יש משהו בפנייך פנייך מאירות

נראות נקיות אז שמרתי את סודי עד היום והנה הסוד ליופי  . 

חברת קלורי עושה את מירב המאמצים ומשקיעה את מיטב המשאבים כדי לייצר את מוצריה באיכות ובסטנדרטים מהטובים ביותר בתחום הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות הטיפוליים.
כל מוצרי החברה ובכללם ליין מוצרי "ראשל" מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד ובתהליך מיוחד שמשלב ידע וטכנולוגיה ממכוני המחקר והפיתוח מהמובילים בעולם.
מוצרים אלו והחומרים המרכיבים, נבחרים בקפידה ומיוצרים על מנת לספק ללקוח תוצאות ריפוי, טיפוח וחווית קנייה אולטימטיביות. #rashel  מצורף קופון לחבריי הקוראים תהנו.


.קרם טיפולי לקמטים. המשלב יתרונות של תמצית צמחים ויטמינים ושמנים.אשר תורמים לצמצום עומק 
הקמטים ודחיית סמני הבלות. העור תוך פרק זמן של מספר שבועות מצומצם. הקרם  מסייע  בבניית מחודשת ומקנה לעור מראה צעיר  רענן ומלא ברק-מומלץ.

הוראות שימוש: בקר וערב למרוח על עור נקי. על איזור הפנים והצואר.

* סרום ויטמין-ראשל.

סרום קטיפתי עשיר בתמצית צמחים יחודית. מכיל קומפלקס ויטמינים חומצת שומן ושמנים ארומטיים. הוראות שימוש למרוח על העור ולעסות בעדינות.


פילינג גרגירי אפרסק-ראשל.פילינג יחודי על בסיס תמציות צמחים.

המיועדים לניקוי יסודי של הנקבוביות העור משארית שומן זיהום. מסייע בהסרת תאים מתים ומסייע לחיזוק התהליך הטבעי של התחדשות העור ומשווה לעור מראה צעיר ורענן. 

הוראות שימוש: למרוח על העור לעסות ולשטוף היטב.


אחרי הטיפול ולמעלה לפני הטיפול


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה