ערכות בייבי סיטר חינם כנסו!

לראשונה בישראל:
אימהות יקבלו ערכת השוואה בין כל מותגי החיתולים בישראל ויגלו בעצמן מהו החיתול הסופג ביותר
מדי פעם ופעם עולה השאלה: מיהו החיתול הסופג בישראל? בימים אלה עלה קמפיין חדש המזמין אימהות להרשם ולקבל ערכת השוואה הכוללת את מגוון מותגי החיתולים בישראל, ולגלות בעצמן את התשובה לשאלה: מיהו החיתול הסופג ביותר.


את הקמפיין הבלתי שגרתי הזה מעלה ניאופרם מוצרי צריכה, שרכשה לאחרונה את השליטה במפעל, המייצר חיתולים ומגבונים תחת מותג "בייביסיטר"במפעל בקיבוץ עמיר הקמפיין עולה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס.
ההרשמה לקבלת ערכת ההתנסות וקופון הנחה*:


כתשובה לשאלה מיהו החיתול הסופג ביותר בישראל מעלה החברה קמפיין המתעד בסרטון , ניסוי שנערך בקרב עשרות אימהות שקיבלו להתנסות חיתול לא ממותג. הסרטון  מציג את תגובות האימהות כשגילו שהחיתול שניסו ואהבו הוא לא אחר מאשר "בייביסיטר".  


לדברי אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "בחרנו במהלך ייחודי וחדשני שיאפשר לאימהות בישראל להתנסות ולהיווכח בעצמן שהחיתול הסופג ביותר, הוא לא אחר מאשר "בייביסיטר"- חיתול המיוצר בישראל, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.אנחנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשכנע אמהות היא לתת להם להתנסות בעצמן.  זוהי הפעם הראשונה שבה חברה מסחרית בוחרת להציב את המוצר שלה לבחינת הצרכנים אל מול  המותגים המובילים, כדי לאפשר להם לבצע השוואה אמיתית ואת הבחירה הטובה ביותר עבור תינוקם".


אודות בייביסיטר פרופורמנס
'בייביסיטר פרפורמנס' פותח בקו ייצור חדשני ובטכנולוגית Dry Tech המתקדמת בעולם המאפשרת ביצועיים טובים יותר גם בספיגת הנוזלים וגם במהירות הספיגה . הטכנולוגיה המאופיינת ב"מאיץ ספיגה", הנועד לספוג במהירות את הנוזלים ולכלוא אותם עמוק בתוך החיתול כוללת שכבת חלחול דינאמית, לספיגה מהירה ומגע יבש עם עור התינוק, שכבת ספיגה פנימית, המפזרת את הנוזל באופן שווה בכל חלקי החיתול וטכנולוגיית SAP- כדוריות הלוכדות את הנוזל והופכו אותו לג'ל לספיגה מרבית. בתהליך הייצור ניתן דגש מיוחד להתאמה מושלמת של החיתול לגוף התינוק, ולכן  "בייביסיטר פרפורמנס" אלסטיים יותר ועשויים מחומרי גלם רכים במיוחד המעניקים לתינוק נוחות מקסימאלית בכל שעות היממה.
את חיתולי 'בייביסיטר פרפורמנס'. ניתן להשיג ברשתות: ניופארם, שופרסל, רמי לוי, חצי חינם, יינות ביתן ועוד. זמין במידות NB – 6.


* קבלת הערכה על פי תקנון המבצע ועד גמר המלאי. ההרשמה הינה לחיתולים מידות 3-6 (ללא
 NB). בנוסף תקבל כל נרשמת קופון הנחה של 25% לרכישת המותג ברשתות.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה