החיים גועשים בגעש!

באזור ארסוף ישנו ישוב קטן שנמצא מדרום לקיבוץ שפיים. בצידי הדרכים יש גן פסלים שהם פרי יצירתם של אומנים מהארץ ומחו"ל וכל פסל מחייב עצירה. התבוננות. וניסיון להבין ולפענח את המסר הסביבתי שעולה ממנו. זוג פסלים שראיתי בדרך לחמי געש עצרתי לצלם את השאר משאירה לכם שתשארו קצת סקרנים לגלות כשתבואו לאזור.

היום חג האהבה. ואת היום הזה ביליתי עם בעלי .קמנו בבקר ויצאנו לדרך  יצאנו בשעה שלא היו פקקים והנסיעה היתה  כייפית. לקום לבוקר של יום כייף רק אני ובעלי. כשהגענו למקום המקום כבר היה הומה אדם כנראה כולם באו לחגוג את היום בחמי געש. במקום נמצאים מרחצאות חמי געש הוותיקים. אתר מעיינות חמים טבעיים של הקיבוץ.לא רבים יודעים שהמעינות התגלו בשנות השמונים במהלך קידוחי נפט שנערכו במקום. המיים הטיבעיים שנתגלו עשירים מאוד במינרליים. במלחים.בגופרית. וכך קם אתר המרחצאות  היחיד באזור המרכז.

כשבקרנו במקום התרשמתי מאוד משלל פינות החמד ומהעובדה שאף ששהו מאה או 200 איש לא הרגשנו את הצפיפות כי יש המון פינות וכל אחד נמצא במקום אחר. אין לחץ ודוחק.
המקום עבר לא מזמן מתיחת פנים יש שתי בריכות  אחת חיצונית ברכה עם מים רגילים הברכות מחולקות לכמה ברכות עם טמפרטורות שונות. ועוצומות שונות של זרמים. יש כסאות לנכים . יש ספסלים ופינות ישיבה עם דשא ענקי. יש גם  בית קפה קטן והחביב בשם נוסטלגייה. המצעיה ארוחות צהריים בשרית כשרה . וגם פינה חלבית לארוחות חלביות. אנחנו נהנו מארוחה טעימה ומזינה.

המלצה שלי מקום חם ליום קר . וגם יש ספא במחירים סבירים  אני לקחתי טיפול בכדים . עיסוי מפנק במיוחד  וגם נתנה לי המלצות לטיפול ביתי לכאבים בכתפיים המעסה היתה מקסימה  פינקה אותי  כמו מלכה.  ממליצה בחום לכו ותהנו מכל רגע גם בחורף וגם בקיץ כיף בחמי געש בקיץ יש גם ערבי קריוקי ושירה בציבור .





 מיים גועשים בטמפרטורות וזרמים שונים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה