הנכדה שלי קראה להם מינמונים!

מינימן –
מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד
קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד מפנקים וטעימים • ישווקו באריזת וינטג' צבעונית על פי הקו העיצובי החדש של מותג "מן" לציון חגיגות ה- 60 ועם תקן הטבעונות
הבאתי לנכדה שלי וופלים היא קראה להם מינמונים .

לרגל ימי החורף הקרים, חברת "מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה מחדש ופלים  טעימים במיוחד ומפנקים מתוצרתה: מינימן – מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד. קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד, מבוססות על טעמם המשובח של ופלים מן האהובים והמוכרים, נהדרים כחטיף לצד קפה ושתיה חמה. הופלים החדשים ישווקו באריזה משפחתית של 200, בעיצוב וינטאג' צבעוני, להנאת כל המשפחה. הופלים החדשים, ככל מוצרי "מן", סומנו בתו התקן של ויגן פרנדלי ומתאימים לטבעונים.
לדברי אבי פקר מנהל השיווק של "מן", הישראלים אוהבים ופלים, במיוחד בחורף ובמהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. "עפ"י מחקר צרכנים של 'הגל החדש' 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים וכ- 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד.
חברת "מן" מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים – ללא רכיבים מן החי (פרט לעוגיות גרנולה). בחברה מועסקים כ-30 עובדים, בקווי ייצור אוטומטיים ללא מגע יד אדם עם כושר ייצור גבוה מאוד. כל העובדים הינם תושבי האזור, העובדים במפעל כבר עשרות שנים. כחברה משפחתית המטפחת ומשקיעה בעובדיה, גאה "מן" בעובדיה המקצועיים והנאמנים, אשר הפכו לחלק מהמשפחה, ללא הבדל בצבע, מין או דת.
כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 200 גרם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה