Timberland קולקציית חורף 2015



Timberland משיק:

מותג האיכות והפנאי הבינלאומי Timberland, משיק לעונת חורף 2016 קולקציית אופנה איכותית, "ירוקה" ומגוונות, הכוללת נעליים ואקססוריז למראה מושלם ומוקפד.

המותג Timberland, הידוע כ"מותג טיולים", עושה התאמה בקולקציה זו, לדור החדש של מחפשי ההרפתקאות, שחי את הרגע ומחפש את ההרפתקאות קרוב יותר מאי פעם, באווירת החיים האורבניים. הקולקציה מגדירה מחדש את תרבות החוץ ומאפשרת ללקוחות לזרוח ולהצית מחדש את הדרך שלהם בסגנון ייחודי ומודרני בעזרת קולקציה פורצת דרך, מודרנית עם סטייל המאפשרת להיות ערוכים לשינויים החלים מידי יום ולטרנדים המתחלפים מידי יום.

המותג Timberland מספק את ההנעלה, הלבשה והאקססוריז, שמאפשרים לצרכנים לצאת לדרך ספונטנית ללא דאגות, להיכן שהדרך תוביל - בשינויי טמפרטורות ושטח, בימים מחוספסים או בלילות מעודנים. התאמה לסיטואציה  היא המפתח לכל אאוטפיט.

בקולקציה זו של Timberland מככב מראה האופנוען בעזרת אלמנטים מוצלחים של גימורי עור ועיצוב, אשר באופן בלתי צפוי מגדירים את העיר אך עדיין מחוספסים מספיק בשביל הדרך הפתוחה. בין אם על אופנוע ובין אם לא, הקולקציה מציגה פריטים אותנטיים כמו עור וגרפיטי, שיכבדו את הקיימות והאסתטיקה של תרבות האופנועים. שילוב מושלם של הופעה וסטייל המתאימים לכל מזג אוויר והלך הרוח הלא צפוי של הצרכנים.

הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת הסתגלות הטבע לצבע השחור ומגדירה את סטייל העיר ומציגה את הצבע שהולך עם הכול ובכל מקום. הקולקציה מציגה את הגוונים הכהים והיפים של הצבע האפור, במראה מונוכרומטי מכף רגל ועד ראש.  הקולקציה עולה בקנה אחד עם טרנד צבע הפחם וכוללת: מגפי עור איכותיים, ביגוד מודרני בצלליות אורבניות. גווני אפור ותשומת לב מרבית לפרטים הקטנים.

כמו בכל חורף, הצמר נשאר כטקסטורה המפורסמת והפונקציונלית ביותר של כל הזמנים. בעונה זו, המותג Timberland ממציא מחדש את עיצובי הצמר - הטבעי, הנושם והמבודד. קלאסיקות וותיקות, עודכנו בתוספת צמר לשילוב המושלם בין הסגנון של פעם לסגנון החיים של היום. הקולקציה הינה בשיתוף פעולה עם המותגים הבינלאומיים המצליחים brands Harris Tweed® ו-  Pendleton®.

קולקציית הצמר מציגה לוקים עם חומרים איכותיים ודפוסים שנבחרו באופן אסטרטגי לאופנתיות פונקציונלית. כל פיסה משולבת במחשבה רבה ומביאה לחיים את הטרנד הפופולארי, בסגנונות עונתיים, תפרים, גימורי עור ונגיעות של קלאסיקות.

בנוסף, גם העונה משיק המותג Timberland נעלי נוחות בשילוב טכנולוגיית "Sensorflex" המהפכנית. הטכנולוגיה החדשה, מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי Timberland לשיאים חדשים, הכובשים את שוק נעלי הנוחות , תוך שילוב של שמירה על איכות הסביבה ואפנתיות המעוצבת לפי הטרנדים העדכניים ביותר.
 
טכנולוגיית Sensorflex  מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

את הנעליים האופנתיות של המותג, ניתן להשיג אותם במבחר צבעי הקיץ, קלות, מותאמות להליכה ולעמידה ממושכת ומתאימות גם לשימוש יומיומי, ולעבודה  הדורשת עמידה מרובה.





טווח מחירי הנעליים:
נעלי נוחות- 650 ₪ עד 800 ₪
בוטס- 899 ₪ עד 1190 ₪
הייקרים- 699 ₪ עד 800 ₪


טווח ביגוד:
חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 199 ₪
חולצות פולו: החל מ – 349 ₪
מכנסי בד: החל מ- 449 ₪
ג'ינסים: 499 ₪
מעילים : החל מ- 799 ₪






להשיג ברשת טימברלנד, אמפוריום ובדיוטי פרי

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה