פוסט אחרי החגים

הי חברים חזרתם לשגרה? איך אתם מרגישים שבעים מארוחות החג? שבעים מהחופש ? מלאים אנרגיות לחזרה לשגרת היום יום?

אני חזרתי לשגרה היומית שלי , קמתי מוקדם לעבודה ,מלאת אנרגיות חיוביות ,אחרי החגים ,החופש ,האוכל הטעים  ,והמחשבות על דברים טובים על אנשים שעברו את ימי הכיפורים ,בהחלטה להיות טובים יותר סלחנים מוותרים , אז ראיתי איך אנשים באמת המשיכו בשגרה שלהם ולא שינו כלום 

נהג האוטובוס עצבני על הבקר  כרגיל . אשה עלתה לאוטובוס עם כוס קפה סגור והחל ויכוח לא נעים וצורם על הבקר הוא לא הסכים לעלותה לאוטובוס עם כוס קפה בטענה שזה יכול להשפך וכל האוטובוס התלכלך זכותו אבל האשה גרמה לוויכוח סוער במיוחד  שהחליטה שאין חוק כזה שאסור לעלות לאוטובוס עם כוס קפה.

אז חזרת השגרה שלי החלה בוויכוח הסוער, המשכנו לפקקים בכבישי ישראל לעומת השקט מפקקים בתקופת החגים,  ושלולית קטנה של גשם נצפתה בחניית רכבי  הבטיחו גשם לא שלולית קטנטנה , כייף לחזור לשגרה אין כמו לחזור לעבודה האוכל והחגים מילאו אותי באנרגיות חיוביות ומטענים  להמשיך לעבוד בכייף רק  עוד רגע שעון החורף שניתן לישון עוד שעה כי לא התרגלתי לקום מוקדם כל כך אז נקווה שיחד עם שעון החורף באמת יגיע החורף ויחד איתו יגיע היורה נתראה בפוסט של חג חנוכה תהנו לחזור לשגרה כי אין כמו שגרה . רק ימים שקטים ושלווים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה