לתת זה לקבל

חברים בדרך כלל אני ממליצה על ספרים שקראתי היום אשנה קצת מדרכי אספר לכם על ספר שעוד לא יצא לדפוס כן כן מה שאתם שומעים או קוראים.זהו ספרו השני ספרו הראשון נקרא "קרוקודילים מטיילים" ואכן ספר שהמון ילדים אהבו לקרא כשעת סיפור לפני השינה.



הפעם אני בוחרת להמליץ על ספר בהתהוות! שניר אילן- איש חינוך ופעיל חברתי, העלה מיזם חברתי באתר הד סטארט, שמטרתו חלוקה חינם של 1000 עותקים של ספריו, למשפחות מחוסרות אמצעים.
אלבום משפחתי הוא ספרו השני של הסופר שניר אילן לילדים, אלא שהפעם אין מדובר בספר עלילתי, אלא בספר ובו עשרים ושמונה סיפורונים קצרים, מסוגננים ומשעשעים במיוחד, המתארים סיטואציות מחיי היום יום שכל ילד ילדה והורה מכירים היטב.
כבר בשירים הראשונים ניתן להרגיד כי שניר נהנה מלשחק עם המילים. הןא שולט בשפה ביד רמה וחריזתו מדויקת וקצבית. השפה בה משתמש שניר בכתיבתו, עשירה ומגוונת וחושפת את הקורא הצעיר לעברית במיטבה.
הספר מקבל את הבשלות והייחוד הסופי שלו באמצעות איוריו המשובחים של דן דרור שזה לו הספר הראשון שהוא מאייר.
קריאת השירים מלווה בפרצי צחוק שבוקעים מפיות המאזינים. הילדים נהנים מאוד וגם המבוגרים מסיימים את הספר כשעל פניהם חיוך פרוש.
כשסיימתי את הספר, הפכתי אותו והתחלתי לקרוא מהתחלה.
הספר יראה אור רק במידה ויצליח לגייס את המימון הנדרש. בתמורה לתמיכה מציע שניר תשורות שונות כגון הספר הראשון שלו, הספר השני, דיסק של הצגת ילדים שנכתבה בעקבות הצלחת הספר הראשון ועוד. עיזרו לו לעזור לילדים אחרים כי לתת זה לקבל.

ליחצו לאתר הפרוייקט. מומלץ בחום.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה