היה היה פעם

איזה כיף ואיזה יופי של ספר מי לא מתגעגע לסיפורי ילדות ?...
כשהייתי קטנה אהבתי לשמוע סיפורים ואגדות סבא שלי היה מספר לי בשולחן שבת סיפורי תנך וגם סיפורים ואגדות על הרשלה אפילו שמרתי את הספר הזה אצלי  .כל ערב הייתי פותחת וחוזרת על סיפורי האגדות שבספר אפילו הספרנית בספריית בית הספר היתה יודעת שאלו הספרים שאני אוהבת והייתה שומרת לי אותם בצד.



שמחתי לשמוע על סופרת חדשה  בשם אינס רפאל שהוציאה ספר בדיוק על מה שמעניין אותי היא החזירה אותי לימי ילדותי כשאספה גם היא את סיפורי ילדותה שמעה מאמא  שליקטה אותם במשך השנים ואזרה אותם כמו זר פרחים ומגישה לנו אותו כך על מגש לקרא להשמיע לדור הבא ולספר מעשיות על שולחן השבת חגייגה אמיתית.ועוד יותר לטריפולטאים בנינו שיבינו על מה מדובר.ממליצה בחום ובאהבה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה