my dream!


    תגידו אתם סובלים מלקטוז? שומרים כשרות ? טבעונים? אני לא מטתרת על כוס הקפה שלי .אני שומרת כשרות ולכן שמחתי להכיר את סדרת rice dream באמת משקה חלומי.אחרי ארוחה בשרית אני שותה נס קפה טעים עם חלב אורז שמוסיף טעם חדש לקפה שלי. מתכון לקינוח מהחלב אורז בדרך .‫#‏משקהאורז.אז הנה החלום מתגשם בארבעה טעמים. תוכלו להנות מנס קפה . טעים פרווה ללא חומרים משמרים.ללא לקטוז. מתאים לטבעונים.


שייק ירוק הוא סוג של משקה פלא בריאותי.  ואיזה שילובים של עלים ירוקים וירקות ישפרו את בריאותנו ללא היכר? המתכונים בפנים, אפשר כבר להתחיל לשתות לבריאות.





משקה ירוק בריאותי


 1 מלפפון אורגני כמה ענבים ירוקים . 4 מקלות סלרי אורגני 4­2 חופנים של תרד אורגני 8 עלי חסה אורגניים 1 תפוח ירוק אורגני, חתוך דבש אורגני או כל ממתיק טבעי לטעמכם 1/2 כוס משקה אורז/ שיבולת שועל/ סויה אורגניים של  rice dream  יש להכניס את כל המרכיבים קרים לבלנדר ולטחון היטב. המרקם צריך להיות דליל עד שלא ישארו חתיכות ירק כלל.


שייק בריאות תרד,

גזר ונענע המרכיבים: גזרים 3­4 4­2 חופנים של תרד אורגני חופן פטרוזיליה אורגנית 3­2 מקלות סלרי 2­1 כפות פשתן טחון אורגני אדמה 1/4 כוס משקה אורז/ שיבולת שועל/ סויה אורגניים של rice dream יש להכניס את כל המרכיבים קרים לבלנדר שרק תהיו בריאים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה