מלון Media Rotana דובאיי

התארחנו  במלון Media Rotana! כ “בית הרחק מהבית” בדובאי המלון מציע שירותים רבים שנועדו למקסם את השהות שלך.








בהתחשב בקרבת הציוני דרך הפופולריים, כגון The Palladium ו-Dubai Media City Amphitheatre, אורחים ב-Media Rotana, Barsha - Dubai Hotel יכולים בקלות לחוות כמה מציוני דרך הפופולריים ביותר של דובאי.

חדרים ב-Media Rotana Barsha Dubai מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני-בר, ואורחים יכולים להישאר מחוברים עם אינטרנט חינם.

תוכל גם להינות מבריכה על הגג ו מבר ליד הבריכה במהלך שהותך ב-Media Rotana Barsha Dubai. מחפש חניה? יש חניה חינם ב-Media Rotana Barsha Dubai.

מטיילים המחפשים ליהנות מארוחה טעימהיכולים לפנות אל Nathan Outlaw at Al Mahara, Buddha-Bar או-Observatory Bar & Grill. אחרת, ייתכן שירצו לבדוק את מסעדה ים תיכונית כמו Pierchic, Azure Beach או-Shades.



והכי טוב, Media Rotana, Barsha - Dubai Hotel מאפשר לכם לחוות אטרקציות נהדרות בדובאי כמו Dubai Marina Yacht Club ו-Dubai Marina, שהן מרינות פופולריות.

Media Rotana מביא את הטוב ביותר בדובאי לקצות אצבעותיך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.

אנחנו אוכלי כשר נהננו מאוכל טעים שהזמנו דרך סוכן הטיולים עידן טורס. שהביא לנו אוכל טעים בשפע. ודאג לכל מה שבקשנו נהנו משבת כהלכתה , והיה לנו מדריך שהסביר לנו את כל מה שאנו רואים ואפילו יותר.

 
בורג' חליפה הוא המגדל הגבוה בעולם, שגובהו 828 מטרים הממוקם באזור שקרוי על שמו, באיחוד האמירויות. במגדל 163  קומות, עלות הקמתו מוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר.  המגדל המיוחד ביופיו, משמש בחלקו למגורים ובחלקו שטח מסחרי וכמלון. על המגדל 2 נקודות תצפית מדהימות, המשקיפות על נוף עוצר נשימה, 4 בריכות, טרקלינים וחדרי כושר, רק תבחרו. בנוסף, ישנה מזרקה שחייבים לראות בהשראת לאס וגאס. במגדל תמצאו את מלון היוקרה מהטובים ביותר בעיר, ארמני דובאי, שנבנה על ידי המעצב ג'ורג'יו ארמני. המגדל כולל עוד שלל מסעדות ומגוון ארכיטקטורות ועיצובים אדריכליים עוד מהמאה ה -21. וכדי לא לפספס את כל הטוב הזה, רצוי להזמין את הכרטיסים מראש.


"נס באמצע המדבר" כך ראוי לקרוא לגן הפרחים הגדול בעולם שנמצא בדובאי. פארק הפרחים של דובאי הוא חוויה מדהימה מלאה בריחות ואינסוף צבעים. מיליוני מינים של צמחים, עצים ופרחים פורחים כאן במלוא הדרם ומוצגים בצורות, פסלים ודמויות, שיגרמו לכם לעצור ולהתבונן במשך דקות ארוכות. פסלי הפרחים המעוצבים הם חגיגה לעיניים. בתוך מאות המייצגים תמצאו כאן דמויות אהובות מסרטי דיסני, מטוס בגודל אמתי, את גורד השחקים הגבוה בעולם בורג’ חליפה (שנמצא ממש כאן בדובאי), טירות, בלרינות, פילים, דובים ועוד ועוד.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה