את משהו את! ועוד ספר על לידה שקטה !

 ילדה לידה שקטה מאת פאולינה אזולאי לייזר





עטרה השתתקה וניסתה לעכל את הידיעה המרה ואת הכאב שפילח את גופה. היא חיבקה את בטנה והאשימה את אלוקים על כך שגזל ממנה את ילדה. התהליך להפסקת ההיריון החל: סקירות והתייעצויות, בהן ועדה שחקרה ובדקה מדוע יש צורך להפסיק את ההיריון. מומחים שונים וסטז'רים לרפואה בחנו את התיק הרפואי ודנו בנושא המורכב כל כך. 

לראשונה הכירו עטרה ובעלה את המושג "הלידה השקטה". הבידוד בבית החולים בזמן הלידה, קולות היולדות האחרות והבכי של תינוקות שיוצאים לאוויר העולם, היציאה עם ידיים ריקות מבית החולים, הרגשות המעורבים בנוגע לבחירה לסיים את ההיריון, שלא תרמו להקלה של הכאב הקשה מנשוא ושל תחושת האובדן והכישלון, הזיכרון המר שלא יימחק לעולם והחשש מהעתיד לבוא – כל אלה היו מנת חלקה של עטרה.

הספר מגולל את סיפורה של עטרה, שחוותה לידה שקטה פעמיים. הוא מתאר את דרכי ההתמודדות שלה ושל משפחתה עם הטרגדיה הכפולה, את המשברים ואת היציאה מהם, את המחשבות האינסופיות על שני העוברים שאיבדה, ואת החלל העמוק שנפער בליבה. 
איך ממשיכים בחיים לאחר לידה שקטה?

הסיפור מבוסס על אירועים אמיתיים, ונועד להעלות למודעות הציבורית את הנושא של לידה שקטה, כדי שזוגות שעוברים את החוויה הקשה הזו יבינו שהם אינם לבד ושלמרות הכול החיים ממשיכים. 

לפני שנים היתה לי חברה שראיתי אותה בהריון מתקדם.ולאחר זמן ראיתי אותה בטיול שנתי .היא היתה אמורה להיות חודש אחרי לידה.לא דיברתי ולא ברכתי אותה במזל טוב..ישבתי ליד אמא אחרת שסיפרה לי שהבחורה הזו עברה לידה שקטה .והסבירה לי  מה זה לידה שקטה.מוסג שלא שמעתי אותו .בתחילת נישואי. וואו כמה התאכזבתי לשמוע על המקרה הזה . וכמה נגע לליבי.המקרה הזה .ועכשיו לא מזמן משהיא מהמשפחה הקרובה אליי קרה לנו מקרה כזה.וואואי אפשר לתאר .את מסתכלת עליה ולא יודעת מה לעשות איך להגיב. איך מתמודדים.הכי קל להגיד אם היה נולד אולי היה נכה...אבל לאבד תינוק. זה ילד לכל דבר...המצב  הוא שאת לא הצלחת ללדת תינוק.ההרגשה כאשה שאת לא מתחילה לעשות מה שכל אישה עושה בקלות .החוסר אונים ממש קשה .

בסוף הספר יש יומן מסע  שאפשר לרשום בו את כל תקופת ההריון. כיומן .שישאר ליולדת מין ספר זכרונות לתינוק שיוולד.. והכי כיף שבזמן הזה עטרה זכתה לארבעה ילדים .תחשוב טוב יהיה טוב .זו מין סגולה למחשבות טובות.

מאחלת לכולם לידה קלה כתרנגולת .ותינוק בריא ושלם לחזור הביתה בידיים מלאות.


 לרכישה ליחצו כאן

את משהו את מאת ישראל מליחי



הספר 'את משהו את' הוא מותחן רומנטי (המשך של 'מהממת'). 
דנית וחברתה הקרובה רווית נפגשות בוקר אחד בבית מלון כדי לעשות מסאז' מרענן. לאחר המסאז' הן מקבלות פניה מוזרה ולא ברורה מאדם לא מוכר. מכאן מתחיל אירוע מתגלגל, מוזר, סבוך ועוצר נשימה. 
הסיפור מערב גם את הידיד החדש והמעניין של דנית - לוינסון הברמן.
הניסיון של דנית להבין את האירוע אליו נקלעה מול אנשים חסרי מעצורים, להבין את מקומה באירוע, את תפקידה ולהבין את מצבה הריגשי, הופך מרתק מרגע לרגע.
הסיפור הופך פחות ופחות ברור ככל שהוא מתקדם, הופך פחות בטוח לכולם ואפילו מסוכן במידה רבה.

זהו סיפור על דנית .שקיבלה הצעה להתחזות לאשתו  הנעדרת של יהונתן כדי לקבל את כספי ירושת הוריה האם היא תסכים להצעה .אם כן תוכל לקבל מיליון דולר.מה אתם הייתם עושים ? סיפור מתח סוחף .אי אפשר להפסיק לקרוא.לאמיכולתי לעזוב את הספר .מתח סאגה אחרי סאגה מרדפים. יהונתן  ודנית חברו יחד הופכים לנרדפים.מי רודף אחריהם ? האם יתכן שאחיו וגיסתו  קשורים בענין?.מי מחזיק את אשתו הלנה ולמה ? המון שאלות תהיות .ואיך נגמר הסיפור ? האם הצליחו להגיע לירושה ומציאת הלנה ?  ספר סוחף סיפור אהבה 💘.. חדש נרקם ...מה מי תקראו בעצמכם . 
 
ישראל מליחי, 52, מחברם של הספרים 'מהממת' ו'הכאב אינו מרפה'
נמצא בזוגיות נפלאה עם איילת, זו השנה ה-34 לספירת האושר שלהם. 
אב שאין גאה ממנו לנתנאל וליאל הנפלאים.
אקדמאי, יועץ זוגי ומגשר, מרצה ועוסק בתחום ההתנהגותי - עיסקי.

לרכישה ליחצו כאן



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה