על תככים וחיוכים ועוד סיפורים!

 תככים וחיוכים מאת עמליה כהן דוויק



"השנה עמדנו ביעדי התכנון בכל תחומי השיווק לשביעות רצונו של הדירקטוריון. מי שהציג חלק לא מבוטל מהתוצאות המצוינות היה לא אחר מאשר האדריכל הראשי, זאת לאחר שבמהלך ימים ארוכים טרח לשכנע חלק מחבריו הדירקטורים איתם היה בקשר מקורב, שהוא ולא אחר צריך להציג את מרבית הישגי החברה, כך שיוצגו באופן אותנטי, ממקור ראשון. הוא גם ניסה לשכנע אותם שמגיע לו בונוס מקסימלי ללא קשר לגובה הבונוס שהמנכ"ל חושב שמגיע לו.
כל זאת, בשעה שהמנכ"ל הודיע שלמרות ההישגים העסקיים הגבוהים, השנה יינתנו לעובדים בונוסים צנועים. זאת בשל הצורך לחסוך ולהתייעל כדי להיות מוכנים לתחרות האגרסיבית שתתקיים בשוק האדריכלות בשנה הבאה, היא השנה החדשה שאנחנו עומדים בפתחה.. ."

הספר שלפניכם מציג סיפורים המתקיימים במשרד אדריכלים גדול ומצליח. במשרד מתרחשים אירועים, תהליכים ומצבים מרתקים בעלי אופי פוליטי, בהם נוטלים חלק מנהלים, שלעיתים מוצאים עצמם סבוכים ברשת תככים ללא מוצא.
כיצד יפתרו את הפלונטר? מי יצא וידו על העליונה? האם המנכ"ל השרמנטי או אולי האדריכל הראשי בעל פני הילד? האם מנהלת השיווק המתמידה או דווקא האדריכלית הצעירה?

פוליטיקה היא נחלת הכלל. בכל קבוצה המונה שלושה אנשים או יותר, תיתכן דינמיקה פוליטית שמביאה איתה גם תככים 
וגם חיוכים...

ביד אומן טווה הסופרת את הסיפורים המספרים על האירועים שעלולים להתרחש בכל מקום שהוא.

עמליה כהן דוויק, מחברת הספר "הדרכה ניהול והצלחה", 
מנהלת בכירה בארגונים מובילים, סא"ל בדימוס ובעלת תואר M.A במדעי ההתנהגות.

לרכישה ליחצו כאן


נעימה קהלני ושלוימה הקצב ועוד סיפורים מאת יצחק מיכאל לייסמן



"...ואז קרו עוד שני מקרים בעניין של עליזה. היה יום שאהרון היה צריך לנסוע עם אשתו, ועליזה ויהודה באו לחנות. יהודה ישב בחוץ על כורסה, וכולם באו להגיד לו שלום, ועליזה ניהלה את העניינים. היא בדיוק עמדה עם הפנים לחומרי הניקיון, והוסיפה מה שחסר, כשקול של גבר, אבל חלש, שאל אותה איפה האבקות-כביסה. עליזה, עוד לפני שהסתובבה, ידעה של מי הקול. כשהסתובבה ההוא נשתל במקום, ממש היה בהלם. עליזה הסתכלה לו בעיניים, לבן-אדם הזה שהיה, ירחם-השם, מלובש כמו מקבץ נדבות, הסתכלה עמוק בתוכו, כאילו אומרת לו, 'אני מזהה אותך, עזרי החתיך... שהיה פעם חתיך, עזרי שפירק לי את הנשמה... אני מזהה אותך אבל מבינה שאלוהים כבר סגר איתך את החשבונות...' '"    
(קטע מהסיפור "עליזה המלכה")

נעימה קהלני ושלוימה הקצב ועוד סיפורים הוא קובץ סיפורים קצרים פרי עטו של הסופר יצחק מיכאל ליסמן. הספר כולל שלושים סיפורים המסודרים בשלושה שערים: בשער הראשון – סיפורי פולקלור ישראלי, בשער השני – סיפורים מהחיים, ובשער השלישי – סיפורים מהמלחמה ההיא (מלחמת העולם השנייה).

הספר מעלה על נס את סיפורה של הפריפריה החברתית-תרבותית ומציג אותה באור אחר, וזה סוד קסמו. הסופר מצליח לתת קול לאנשים, חלקם בשוליים של החיים, ולתת להם ביטוי, אנושיות ויופי תוך שימוש בדרך של כתיבה עשירה המדברת מלב אל לב.

יצחק מיכאל ליסמן, "איציק" בפי כול, יליד חולון ותושב העיר, נשוי ואב לשלושה, איש תרבות ורוח, "חוטא בכתיבה" כבר שנים רבות, בעיקר בכתיבת שירה וסיפורים קצרים. בנובמבר 2018 עלה לאוויר הבלוג שלו: https://myview.co.il, שבו הוא מפרסם מעת לעת יצירות ספרותיות ומאמרי דעה והגות. אחד מראשוני הסיפורים הקצרים שכתב, סיפור שמתחיל בכנרת, פרש כנפיים והפך לרומן מרתק, שיצא לאור כספר הביכורים שלו.

לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה