שני ספרים שמביאים לנו תקווה ליום טוב

 שני ספרים שמדברים על מקום שבו נמצאים בתקופה קשה . אבל בסוף התקופה באה התקווה לחיים טובים שלווים .


אור בקצה קומראן מאת עדייה שפירא


בספר זה מגלים הקוראים את סודותיה של כת האיסיים, שחייתה באזור קומראן בתקופת בית שני, בעיצומן של הרדיפות אחר ישוע הנוצרי הקרוי משיח.
הספר עוסק בשני בני דודים – נמרוד ואסף, אשר בשנות העשרים לחייהם מחליטים להצטרף אל הכת ולעזוב את משכנם הנוח בצפון ארץ ישראל. הם נכנסים לנבכי הכת – נמרוד מקבל הכשרה של מנהיג פוטנציאלי, ואילו אסף מקבל הכשרה כרופא מהכוהן אסא, שומר ארון הקודש בכת.
במהלך העלילה, מקבל סיפור חייהם של השניים תפנית משמעותית: נמרוד מקבל מסרים ממלאכי עליון כי עליו לכנס את צעירי הכת לפעילות עצמאית שאינה מקובלת בכת, ואילו אסף מתאהב בבת דודתו הרחוקה מרים, הנמצאת בכת הרבה לפניו. מרים משיבה אהבה לאסף ונזכרת בחייהם הקודמים שבהם היה אחיה התאום, עת שימשה כוהנת מצרייה במצרים, ואילו נמרוד נתקל בקשיים עצומים בדרכו החדשה לאמונה ולמנהיגות, שהסתיימו בטרגדיה.

זהו ספר פנטזיה רווי מתח, מסתורין, אהבה, הרפתקה ובגידה, על יכולתם של אנשים להתעלות ולהתגבר על אתגרים בנתיב חייהם בדרך למימוש עצמי. ברקע, הוא מפיח חיים בתקופה חשובה מאין כמותה בהיסטוריה של העם היהודי.
הספר מבוסס על ידע רוחני מזכרונותיה של הסופרת מגלגול קודם בתקופה ההיא.
עדייה יועצת ומורה רוחנית מעל ל-30 שנה.

לרכישה ליחצו   כאן

התקווה מאת אוריה אלבז



"אני מרגיש שמשהו מהותי חסר בבית. 
מראה ישיבתן של הנערות, היושבות ברפיון, 
שקועות בדכדוך, אינו משתחרר ממוחי.
בקושי יממה וחצי עברה והצורך לפרוץ 
את מחסום העצב החל בוער בעצמותיי"

ד"ר ג'יימס הרווין, פסיכיאטר מומחה לבעיות נפשיות בבני נוער, יוצא לשליחות מטעם בית החולים הגדול בלונדון למוסד מיוחד בעיר הוורודה ג'איפור במחוז רג'סטאן בהודו, ונפרד מסביבתו הקרובה, המוכרת, ומאהבתו הגדולה שפצע פרידתם עוד פתוח ומכאיב. הוא מגיע למוסד התקווה שבו חוסות נערות צעירות. דבר לא יכול היה להכין אותו לסיפורי הזוועה שאליהם ייחשף ולתהליך השינוי והריפוי שהוא עובר ביחד איתן.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה