Bon&Bon של דגן!
מותג דגני הבוקר החדש שרוצה לחולל מהפיכה חברתית
חברת Monday משיקה סדרת דגני בוקר חדשה ברמת פרמיום:
Bon&Bon
דגני בוקר פרמיום בטעם נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח, באיכות גבוהה, במילוי מושקע ומוקפד ובשילוב טעמים המעניקים חוויה מפתיעה ומפנקת • לראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה
מותג דגני הבוקר Monday משיק סדרת דגני בוקר חדשה, באיכות פרמיום: Bon&Bon. הסדרה כוללת דגני בוקר בארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. הדגנים איכותיים ביותר, טעימים להפליא, עם מילוי עשיר במיוחד (51% מילוי נטו), בשילוב טעמים חדשים ומיוחדים שחייבים לטעום. ולראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.
סדרת דגני הבוקר החדשה של חברת Monday מיוצרת על ידי ענקית המזון ראלקורפ. החברה נחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם, כשבין מותגיה דגני הבוקר Post, המשווקים בישראל באמצעות חברת "ר.ב.דגנים", בעלת מותג מאנדיי. בכוונת החברה להביא בשורה חדשה, צרכנית וחברתית, בשוק דגני הבוקר הנשלט בעיקר על
תגובות
הוסף רשומת תגובה