מוטרדת מקמטים?.....

 עור שלך יבש יותר בחורף? יש לכך סיבה הגיונית מאוד. עור יבש נגרם כתוצאה מרמה נמוכה של שומניות באפידרמיס - השכבה החיצונית של העור. כאשר הטמפרטורות בחוץ צונחות, יש גם ירידה ברמת הלחות - ואוויר יבש גורם לעור יבש.


את חברת הקוסמטיקה nbc .הכרתי דרך חברה שרכשה וראיתי שהפנים שלה פתאום זוהרת מלאות חיים. וכך החלטתי לנסות בעצמי .אחרי שבועיים של מריחה כל ערב כבר ראיתי שינוי .


מי שעוקב אחרי יודע שנושאי הטיפוח והביוטי קרובים מאוד ללבי. עכשיו חורף והיובש בעור חייב טיפול וצריך להקפיד על שגרה מיוחדת לחורף.
כששואלים אותי עם עשיתי משהו לפנים .עונה שרק מרחתי קרם לחות אנטי אייג'ינג של חביבה ריבקין.



האם יש לי מוצר שאני יכולה לומר עליו שהוא עשה לי את השנה, יש לי את התשובה בשבילן. מדובר במוצר נהדר להשתמש בו בחורף.נספג בקלות.
קרם לחות אנטי אייג'ינג. של חברת nbc הוא מקלף את תאי העור המתים, מחדש את העור, מעניק מראה אחיד, מסייע בהבהרה של כתמי פיגמנטציה ומסייע בהעלמת קמטוטים.


ולמה עדיף להשתמש בו דווקא בחורף? משום שבחורף יש פחות שעות אור ומכיוון שבקרם הזה יש חומצות פעילות חשוב לא לחשוף את העור להרבה שמש לאחר השימוש בו.

Nbc "קוסמטיקה טבעית ביולוגית היפו-אלרגית", איכות וחדשנות מרעננת מבית חביבה ריבקין, התנסיתי בקרם לחות גזר קרם אנטי אייג'ינג. וכעבור כמה ימים כבר הרגשתי שפניי קורנות ומלאות לחות .
הקרם מעניק לעור מראה חלק, צעיר, רענן, זוהר ובריא . רואים את זה עליי.
מתאים לכל סוגי העור .
כמות: 50 מל .
מחיר: ₪312
דוגמית מתנה על כל רכישה כנסו ללינק 
nbc

מחירים נוחים
הספקה עד בית הלקוח



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה