לילה לבן לא אצלי!

יש כאלו שבשבילם צמד המילים "לילה לבן" נקשר ליום אחד בשנה של הופעות וכיף אל תוך השעות הקטנות. אלא שבעבור לא מעט אחרים קושי להירדם, קושי לשמור על שינה רצופה או שינה לא מספקת הם סיוט שבשגרה. מה עושים? יש לנו טיפים מפתיעים שישדרגו לך את החיים

מזרן טוב. כרית טובה . להוציא מכשירי חשמל כן גם הטלפון , להוריד עומס מהחדר החדר אמור להיות רק לשינה  ולא עמוס בדברים מיותרים. להחשיך את החלונות . שלא יכנס אור מבחוץ.  והכי חשוב זה המזרון צריך להיות איכותי .


מזרון הקפיצים, יש דבר כזה?

בצעירותי ידעתי שהמזרון היוקרתי ביותר הוא מזרון קפיצים. אני זכיתי שהורי יקנו לי אחד כזה. עברו שנים ורציתי להתחדש עם מזרון איכותי, שישפר לי את השינה ויעניק לי הרגשה שאני במלון 5 כוכבים, כמו בחופשה האחרונה. נזכרתי במזרון הקפיצים של ילדותי, והבנתי שעולם המזרונים עשה דרך ארוכה בטכנולוגיות, בחומרים מהם עשוי המזרונים, עליית מדרגה באיכות המזרונים והבדים האנטי בקטריאליים שעוטפים אותו, בדים אנטי סטרס, ובדים איכותיים בלעדיים המפיצים ריח לבנדר בחדר עם כל תזוזה שלנו על המזרון. יש מה ללמוד.

פניתי לאליקו שטרקר בעל רשת מזרוני "סיאסטה" שנמצא שנים בתחום ויודע דבר או שניים על מזרונים.




מאילו חומרים מייצרים מזרונים

כל המזרונים עשויים רק משני חומרים עיקריים, מספוג משולב "לטקס" LATEX שהוא גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה במיוחד והוא אינו משנה את צורתו. ולכן הוא מעולה לאדם עם משקל עודף. והחומר השני הוא הויסקו VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס"א. שלפי חום הגוף בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות. ככל שיש יותר ויסקו במזרון, התמיכה לאזורי הגוף גדולה יותר.

מהו מזרון אורטופדי

"מזרון אורטופדי הוא המצאה שיווקית ישראלית" אומר אליקו ”אין שום אורטופד בעולם שנמצא בליין ייצור ומתאים מזרון באופן אישי".

איזה מזרון מתאים לכבדי משקל?

להם מומלץ לרכוש את המזרון הקשה ביותר, דגם "אקספלורר", עם ספוג משולב בויסקו נוקשה כדי שלמשקל לא תהייה השפעה על צורת המזרון.

מה מתאים לאלה שסובלים מכאבי גב?

מזרון עם מקסימום תמיכה. מזרון עם "ויסקו" דגם "נפולי", העשוי משתי שכבות ספוג, ומעל 6 ס"מ של חומר הויסקו ונותן תמיכה מושלמת לגוף.

מהו הדגם היוקרתי ביותר ב"סיאסטה" ומדוע?

דגם "סאן רייז" הוא היוקרתי ביותר ומוביל באיכותו בגלל שילוב החומרים שלו. דגם דו צדדי, המזרון היחיד עם שני החומרים "ויסקו" ו"לטקס" ומותאם לעונות השנה, צד אחד עם לטקס הקשיח לקיץ, והשני עם ה"ויסקו" הרך, המחמם, והמפנק מבניהם, לחורף. הדגם מגיע עם הבד היוקרתי ביותר, אנטי בקטריאלי, עם כדוריות שמן זית בבד לחידוש תאי האפידרמיס והמרצת הדם בגוף.

ומה עם מזרון קפיצים?

כיום עדיין עושים מזרוני קפיצים. בסיאסטה תמצאו את מזרון דגם "מילנו" והוא המזרון הרך ביותר, עשוי "קפיצי כיס" בו כל קפיץ ארוז בתוך שרוול, ומעל הקפיצים חומרי הספוג, או "ויסקו" או "לטקס". תתפלאו אבל הצעירים מעדיפים אותו.

היכן מיוצרים המזרונים?

במפעלי Gold Flex  בנפולי הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים, ואת הבדים האיכותיים, במפעל בפירנצה. המזרונים מאושרים מכון התקנים הישראלי ובעל תקן אירופאי , עם 10 שנות אחריות.

 

מזרון לא קונים סתם, אומר אליקו, מזרון מותאם לכל אחד לפי צרכיו ובעיותיו, ולכן מומלץ לרכוש אצל מקצוענים שיבחרו עבורכם את האחד שהוא "בול בפוני".

 

סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה