אלביס הסרט החדש !

 לקראת צאת הסרט אלביס (ELVIS) בישראל בקיץ הקרוב, שוחרר הערב הטריילר הרשמי.

 

הבמאי והיוצר באז לורמן ("מולאן רוז'") מביא לקולנוע את הגדול מכולם:

"אלביס" - ביוגרפיה מוזיקלית בכיכובו של אוסטין באטלר וזוכה האוסקר טום הנקס.

 

הסרט עוסק בחייו ובמוזיקה של אלביס פרסלי (באטלר), כפי שהם נראו דרך מערכת היחסים המורכבת שלו עם המנהל המסתורי שלו, קולונל טום פרקר (הנקס). הסיפור צולל אל תוך הדינמיקה המורכבת בין פרסלי ופרקר, המתמשכת על פני עשרים שנה, מעלייתו לתהילה של פרסלי ועד למעמדו ככוכב-על חסר-תקדים, על רקע נוף התרבות המתפתחת ואבדן התמימות באמריקה. מרכזית ומשמעותית לא פחות, ואחת האנשים המשפיעים ביותר בחייו של פרסלי, היא פרסילה פרסלי (אוליביה דה ג'ונג).


הפיתוח על פרויקט שיגולל את קורות חייו של פרסלי הוכרז לראשונה במהלך אפריל 2014, כשהבמאי באז לורמן נכנס להליכי משא ומתן על בימוי הסרט, ודווח על כך שהתסריטאית קלי מרסל תכתוב את התסריט.

עד למרץ 2019, לא נודע מידע נוסף לגבי הליכי הפקת הסרט. במרץ 2019, נודע שטום הנקס לוהק לדמותו של אלוף-משנה טום פרקר, שלורמן עתיד לביים את הסרט, ובנוסף גם יחליף את מרסל כתסריטאי יחד עם קרייג פירס וסאם ברומל.[ביולי 2019, נודע כי המועמדים המובילים לגילום דמותו של אלביס פרסלי הם אנסל אלגורטמיילס טלראוסטין באטלראהרון טיילור-ג'ונסון והארי סטיילס, כאשר באטלר זכה בתפקיד בהמשך אותו החודש.[ באוקטובר 2019, אוליביה דה ג'ונג נבחרה לגלם את דמותה של פריסילה פרסלי.[] בפברואר 2020, מגי ג'ילנהול ורופוס סוול לוהקו לדמויותיהם של גלדיס וורנון פרסלי, ויולה לוהקה לדמותה של סיסטר רוזטה תארפ.[

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה