ספרים חדשים

סיפורה של גולני  שלי מאת אילה דראי




 הספר מבוסס על סיפור אמיתי.בשפה אותנטית ונוגעת ללב מספרת ׳גולני שלי׳, (שם בדוי, שבקריאת הסיפור יובן משמעותו לקורא) בפעם הראשונה בחייה, את סיפורה האישי על ההתמודדות עם מחלת האסתמה, הפרעת האנורקסיה, השבר הגדול שחוו היא ובני משפחתה בעקבות נפילת אחיה במלחמת שלום הגליל, מות הוריה, ואשפוזה במחלקה להפרעות אכילה.הסיפור מאפשר לקוראים למצוא את הנושאים הקרובים לליבם ולהרחיב את הבנתם בנוגע לקשר בין מחלת האסתמה, הפרעת האנורקסיה ושכול.


"הפרעת האכילה התחילה אצלי בגלל התרופות שלקחתי לטיפול במחלת האסתמה, בגלל שאמרו לי שאני שמנה ורציתי להיות רזה, בגלל טראומות שעברתי ובגלל שרציתי למשוך תשומת לב".

״אני רוצה לעוף כמו ציפור, להיות חופשייה, להיות בשמים. אם אני אהיה שמנה, אני לא אוכל לעוף כמו ציפור״.

"אני מקנאה בציפורים שעפים ליד הקבר של אחי, פשוט מקנאה בהם. גם אני צריכה כנפיים כדי לעוף לאחי איציק".

הספר יכול לסייע לאנשי מקצוע, מוסדות ממשלתיים ולאוכלוסייה כולה בהסקת מסקנות והפקת לקחים לגבי אבחון, טיפול ומניעה.ד"ר אילה דראי פגשה את ׳גולני שלי׳ במסגרת עבודת מחקר שערכה במחלקה להפרעות אכילה. חלק מממצאי המחקר מוצגים בספרה הראשון "אנה ומיה – מבט אישי על הפרעות אכילה" (2017).

לרכישה ליחצו כאן


מנגינה של בדידות ואהבה מאת מרטין מאלדונאדו




מנגינה של בדידות ואהבה מתאר את מסע התבגרותם של אמיר, נחום ואיימי באופן אנושי ונוגע ללב. סיפוריהם משתלבים אלה באלה ומציגים מפגשים כנים שאינם נכנעים לצווי תרבות וחברה. מתקופת השואה ועד ימינו אנו – סיפורים שחוצים יבשות וימים, אהבות נכזבות, דתות, תרבויות וזכויות האדם. 
מי עומד מאחורי דמות האפיפיור? ומה הקשר בין אנה לאמיר? כל זאת ועוד בסיפור אופטימי ואנושי זה, המאמין בטוב ליבו של האדם,  שאינו תלוי בנסיבות חייו ובשורשיו.


אמיר
אני שומע מהוריי כי רצו לעצמם ילד עם בלורית בלונדינית ועיניים כחולות, ולפיכך אני גדל כילד מגושם במקצת, עם עיניים קטנות ואף גדול. אין זה מונע ממני להתנסות בחוויות ולהיפגש עם חבריי לשכונה.
"אתה לא יכול ללכת בקצב שלך, אתה חייב לתת יד ליפית."
"לא בא לי, אימא."

לרכישה ליחצו כאן



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה