הזוג הכי סקסי שיש!

 טיפים להתאמת הסט המושלם לכל דייט




בימים טובים וכשניתן, מי לא אוהבת לצאת קצת מהבית, להתלבש, להתגנדר, לשים איזה בושם טוב וללכת לבלות. 

כל דייט הוא מבורך. אפשר להיפגש עם חברה לקפה, או עם הבחור החמוד מהטינדר לאיזה בר טוב. אפילו ללכת עם הבעל לסרט בקולנוע. כל דייט והחוויה שהוא מביא.

נשים רבות, באופן קבוע מתאמות שיום ספציפי בשבוע הוא יום הדייט שלהן. או עם הבעל, או עם הבן/בת זוג, אפילו עם חברות. העיקר להתאוורר ולשבור שגרה. הצורך הזה אחרי כל כך הרבה זמן של לבד – להיות בסביבה חמה ואוהבת עם האנשים שחשובים לנו. 

אבל כל דייט טוב, מתחיל במחשבה של "מה אני אלבש". וכמו כל בסיס יסוד טוב  - גם להלבשה התחתונה שתלבשי יש משהו חשוב להגיד בנושא. 

בקולקציה החדשה של רשת ליה לונדון, כל אחת תמצא את מה שמתאים לה לאופי, גוף ואירוע.

המומחיות של ליה לונדון משתפות  אותנו בטיפים להתאמה נכונה של הלבשה תחתונה . עכשיו את רק צריכה להחליט מי בא לך להיות... 


הסקסית – יש לך דייט לוהט? תכיני את עצמך מראש כדי שלא יתפסו אותך לא מוכנה...  סט לוהט וסקסי שמדגיש את מה שצריך ומסתיר את מה שנתון לדימיון (ולזמן שלו) לגלות...  ואם ממש בא לך לשגע אותו/ה, לכי על צבע נועז ומהפנט, כדי שלא יורידו ממך את הידיים. 

דגם שיכול להתאים לכל פריט לבוש, החל משמלה, חולצה וגי'נס, מכופתרת מעט חשופה ועוד. 

חזייה 300 ₪, תחתונים 120 ₪  


הנועזת – שילוב של סקסית שחושבת צעד אחד אחד קדימה. את כבר יודעת איך הערב ייגמר ואת לגמרי רוצה להיות מוכנה לאירוע. חזייה שקופה תעשה את העבודה עבורך. 

העוצמה שאישה חשה כשהיא מרגישה ביטחון, נוחות וסקסיות – יגרום לכך שכלום לא יעמוד בדרך שלך.  השנה אנו נוכחות לראות שחזייה שקופה זה הדבר הכי חם בהלבשה תחתונה, בכל המידות.

שחור- חזייה 270 ₪, תחתונים 100 ₪  


תמונה שמכילה בגדים, חזייה

התיאור נוצר באופן אוטומטיטורקיז - חזייה 300 ₪, תחתונים 120 ₪  


קלאס באפס מאמץ – מי מאיתנו לא אוהבת נוחות? והאם יש יותר נוח מג'ינס וחולצת T? תמיד בסטייל, תמיד באופנה ותמיד נוח. 

עם חולצות T , נמליץ לך לשים חזייה חלקה ללא תפרים, רצוי עם ריפוד קל (כדי לטשטש הזדקרות לא מתוכננת). גם בסגנון הזה יש מבחר גדול של חזיות חלקות, אך עם זאת אופנתיות וסקסיות למרות היותן בייסיק. תמיד נחמד להרגיש סקסית בכל רגע נתון, ולכי תדעי לאן יתגלגל הדייט – לא? 

חזייה שחורה 280 ₪ 

חזייה 280 ₪, תחתונים 120 ₪  


הרומנטית – רובנו אוהבות הדפסים שונים, כל אחת והסגנון שלה. אבל דבר אחד בטוח  - הדפס פרחוני תמיד יעניק לנו הרגשה רומנטית, פורחת וסקסית. שמלה קלילה, חולצה דקיקה, אפילו מכנס פרחוני יעשה את העבודה. אז אם כל הנ"ל גורמים לך להרגיש טוב כפלי חוץ – איך אפשר בלי סט פרחוני שיגרום לך להרגיש טוב כלפי פנים? 

קיימות גזרות רבות המשלבות הדפסים רומנטיים ופרחוניים אשר יתאימו אותך לכל אווירה – קלילה, רומנטית או עניינית. 

חזייה 300 ₪, תחתונים 120 ₪ 



הטיזרית – בכל אחת מאיתנו יש את הרצון לעורר את הצד השני ולסקרן אותו/ה. לא משנה אם זה בן הזוג שאת חיה איתו/ה שנים , או דייט שרק הכרת וממש מצא חן בעינייך. את הרי רוצה להיות רלוונטית בכל רגע נתון. זה יכול להיות אינטלקטואלית, חזותית או אפילו ברמת השיח ההומוריסטי שנקלעת אליו. אבל אם תגיעי מקושטת באביזר שלא יורידו ממך את העיניים, תסמכי עלינו שאת תהיי מסמר הערב. קחי למשל את החזייה המעוצבת שלנו. הרצועות המיוחדות ידגישו את קו החזה שלך וישדרגו לך את המחשוף. 

   חזייה 270 ₪ 


  חזייה 300 ₪, תחתונים 120 ₪ 


ביננו את יכולה להיות כל אחת וכל דבר. הכל תלוי בך, בנוחות שאת מרגישה עם המוצר האינטימי שצמוד לגופך ומה את מקרינה כלפי חוץ.

הטיפ הכי  חשוב שקיבלנו עבורכן הוא :

כשאת רוכשת חזייה – לא משנה לאיזה אירוע, שימי לב שההתאמה לחזה שלך נעשית תחילה מהיקף נכון, כדי שהתמיכה תהיה נכונה ולא תעמיס על הכתפיים אלא על היקף החזה ומשם לקאפ, 90% מהתמיכה מגיעה מההיקף ולא מהכתפיות. אם החזיה שלך כל הזמן תטפס לך ותעלה, היא לא תואמת את המידה הנכונה שלך ותגרום לך לאי נוחות לאורך זמן. 

מוזמנת להגיע לאחד מסניפי הרשת ולקבל התאמה אישית של מידת חזייה נכונה, שתגרום לך להרגיש נוח בכל מצב.

www.leialondon.co.il 

F: Leia London , ING: LeialondonIL


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה