אין לך מוSAG איך לנקות את הכתם!

 אני גרה בבית הוריי הישן . וכחלק מזה אני אוהבת את הסגנון הנוסטלגי של הבית ככה אני שומרת את ההסטוריה של הבית והזיכרונות מבית ילדותי. הריצוף הוא טרצו ישן וחיפשתי המון זמן איך לשמר ולחדש אותו מבלי להזיק לרצפה, וכחלק מחיפושיי מצאתי את חברת סאג שלא ידעתי על קיומה אם לא הייתי מחפשת כי את המוצרים שלהם לא ראיתי בסופר, ואז הזמנתי כבר כמה מוצרים . ותקשיבו לי המוצרים עושים פלאים בכל מה שנגעתי .אין ריח חריף ושום כימיקלים לא נכנסו לאפי בכדי שיעשו את העבודה. ממש קסם .צילמתי לכם כמה תמונות ותראו את ההבדל, כמה נקי ברגע בלי לעבוד קשה בכלל.

יש בשוק המון מוצרי ניקוי מצויינים שעושים את העבודה במקרים של לכלוך / כתמים רגילים , אך אין עוד מוצרי ניקוי מקצועיים שמנקים בדיוק , בעוצמה , במהירות ויעילות וללא כל חשש לפגיעה בתשתית.






SAG – פתרונות חכמים לניקוי, הגנה, תחזוקה ושימור

חברת SAG CHEMICAL SYSTEMS LTD מהווה את חוד החנית הישראלית בתחום המחקר, הייצור והפיתוח של מוצרי ניקוי, הגנה, שיקום ותחזוקה של מגוון תשתיות, ביניהן מערכות חיפוי, ריצוף טבעי ריצוף מלאכותי.




החברה מציעה פתרונות ייחודיים עבור לקוחות פרטיים, מתחמי מסחר, חברות בנייה, מפעלי תעשייה, בתי חולים ומוסדות, תוך הקפדה על התאמה אישית בין חומרי הגלם של המבנים לבין המוצרים המותאמים.

צוות החברה כולל כימאים מהשורה הראשונה בישראל, גיאולוגים מהטובים והידועים בעולם ואנשי הנדסה מהמומחים בתחומם, ומציע ניסיון של למעלה מעשור בפיתוח מוצרים מקצועיים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית, היוצרים מעטפת פתרונות כוללת בתחום הניקוי, השיקום, השחזור והתחזוקה השוטפת של מגוון תשתיות ומעניקים מראה חדש, מתוחזק, מטופח ונקי הנשמר לאורך זמן.

מוצרי החברה מפותחים תחת התקנים המחמירים ביותר – הבטחת איכות חיצונית ISO :9001 , ניהול מערכת סביבתית ISO :14001, בריאות ובטיחות בתעסוקה .OHSAF: 18001

בנוסף משמשת SAG CHEMICL SYSTEMS LTD כנציגה הרשמית של חברת REMMERS הגרמנית בישראל ובמדינות נוספות.

חברת REMMERS גרמניה ,נחשבת כחברה המובילה בעולם בתחום ייצור, שיקום, שיחזור, חיזוק וציפוי רצפות בטון לתעשייה כבדה וקלה, נמלי תעופה (מסלולי המראה), מרכזי מסחר, אולמי ייצור, הייטק, מגורים ועוד.

בין לקוחותיהם

טבע תעשיות, קבוצת פולימרס, חמת גדר, הילטון, ישרוטל, מיטב מרכזי הקניות (קניונים), בתי חולים, רשויות מקומיות, מספנות ישראל ,בתי זיקוק לנפט ,אסדות קידוח, משרד התחבורה, דניה סיבוס, אלקטרה בנייה, אשטרום הנדסה, אורתם מליבו ועוד רבים וטובים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה