פתרונות מקצועיים לכל בעיות השיער


השיער עייף, יבש, שבור, ובלי ברק? עברתם החלקה, צבעתם, וחשים שהשיער אינו מתנהג כתמול שלשום? מה עושים? איך משיבים את החיות לשיער ואת החיוך לפנים? 

הכירו את רשת Cent Hair – הבית לשיער בריא", רשת מקצועית המציעה את כל המוצרים המקצועיים לפתרון בעיות השיער. ולא רק, הרשת מעניקה גם ייעוץ חינם ללקוחותיה. 

פגשנו את חיים שיר, איש עסקים, יזם, הבעלים והמנכ"ל של רשת Cent Hair לראיון אישי, ללמוד על איכותה וייחודה של הרשת ומוצריה.

מהי רשת "סנט הייר – הבית לשיער בריא"?

הקמתי את הרשת לפני 20 שנה כשזיהיתי צורך של צרכנים למוצרים מקצועיים עם מחירים נגישים. אנחנו משווקים מורשים של החברות המובילות והגדולות ביותר בתחום מוצרי השיער כמו שוורצקוף, לוריאל, פול מיטשל, וולה ועוד, וגם מוצרים איכותיים שאנחנו מייצרים באופן בלעדי במפעל שלנו שהקמנו לפני שנים. 

אלו המוצרים המקצועיים שנהגנו לרכוש אצל מעצבי השיער?

אכן כן, רשת "Cent Hair הבית לשיער בריא" מתמחה במוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים, ועם מחירים נגישים לקהל הרחב. מוצרים המותאמים במדויק לאקלים ולתנאי מזג האויר והלחות בישראל, לצרכים הספציפיים של הלקוחות, ותוך שימת תשומת לב למקצועיות הצוות ושירות חם ותומך. מותג כמו שוורקופף מגרמניה מוצריו תואמים את תנאי הלחות והיובש המקומי. הקיץ הישראלי שונה, אנשים חופפים שיער אפילו פעמיים ביום. המפעל שלנו יודע לדייק מוצרים לצרכים המקומיים. היתרון שלנו הוא בייצור, בהתאמה, ובמחיר הנגיש.

אתם חנות למכירה של מוצרים במחיר זולים?

ממש לא. אנחנו רשת מקצועית למוצרים מקצועיים ופתרונות לבעיות השיער עם פעילות ענפה באתר המכירה, ו-2 חנויות בתל אביב וברעננה. מומחים בהבחנה אישית לכל לקוח תוך מתן פתרון אישי ומדויק. אצלנו ניתן למצוא את כל החידושים בתחום מוצרי השיער ואת כל הפתרונות הקיימים במחירים האטרקטיביים מכל מקום אחר. 

אתם מוכרים מוצרים של חברות מובילות וגם מוצרים שלכם? 

אנחנו משווקים מורשים למכירה של מוצרי החברות הגדולות, וגם מוצרים שהמפעל שלנו מייצר. לכן מנעד המוצרים רחב ומגוון וכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו. סדרת "קרטין" שלנו, ממוקמת במקום השני במכירות של מוצרים לשיער ב"אמזון", ובקרוב תימכר גם בטרמינל X.

מהם הנושאים עליהם ניתן לקבל ייעוץ?

על כל נושא בתחום השיער. ממוצרים, צבעי שיער, איך להסתפר לבד בבית, שיקום השיער, והפתרונות לנזקים. ולאחרונה לאור הביקוש הגדול השאלות הן על צבעים ללא אמוניה. האתר מחולק לפי קטגוריות, מתולתלות, בלונדיניות, מוחלקות, אחרי צבע או החלקה ועוד, וניתן לקרוא חומר מקצועי בכל נושא. הנישה הפעילה ביותר היא של החלקות שיער לאור הערכה הביתית שהשקנו.

החלקת שיער בבית? 


יש לנו ערכת קרטין להחלקה ביתית שגם משקמת את השיער לביצוע בבית בזמן החופשי, זוהי הערכה הראשונה מסוגה שקיבלה אישור משרד הבריאות. ואינה מכילה פורמלין, אטילן, גליקול, או כל חומר אסור לשימוש. עלותה רק 150 ₪ ותכולתה מספיקה לשני טיפולי החלקה - רק 75 ₪ להחלקה, בניגוד למחירים במספרות שמגיעים עד 1500 ₪ ויותר.

עמידות ההחלקה תלויה בסוג ובקצב צמיחת השיער של כל אחת. השיער שעבר החלקה יישאר חלק לאורך זמן, והשיער החדש יצמח לפי המאפיינים המקוריים שלו. מעכשיו, כל אחת יכולה להרשות לעצמה להגשים חלום של שיער חלק ומבריק.

איך מתבצע הייעוץ האישי?

אני ממליץ לאנשים להגיע בפעם הראשונה לאחת החנויות כדי שהצוות המקצועי יוכל לראות פיזית את השיער ולתת פתרון מדויק. אבל ניתן לצלם את השיער ולשלוח בווטסאפ לשרות לקוחות באתר. את המוצרים ניתן לרכוש באתר ובחנויות. לקוחה מאושרת היא שליחות עבורי.

מה הידע שלך בתחום? 

זהו סיפור של 3 דורות שהתחיל מסבא שלי לפני כ-75 שנה שהיה ספר טרם המונח "מעצב שיער". הוא שהקים את ביה"ס לספרות של חברת "לוריאל" העולמית בישראל הועסק בחברה ככימאי ראשי, וייבא את מוצרי החברה לישראל, והיה הסמכות הגבוהה ביותר לבדיקת מוצרי השיער בישראל. אבי המשיך בדרכו של הסבא ואני נולדתי לתוך השמפו והמוצרים. 

כשסיימתי את הצבא הצטרפתי לעסק המשפחתי והקמתי מפעל לייצור מוצרים מקצועיים לשיער. כיום אנחנו מייצרים למעלה מ-500 מוצרים שונים המותאמים לסוגי קרקפת שונים וסוגי השיער השונים. אנחנו מובילים את השוק במסכות לשיער, אבל גם שאר המוצרים כמו סרום, קרמים ייעודים, שמפו, קונדישנר ועוד, מוכרים וידועים בשוק המקצועי והקהל הרחב.

אילו מוצרים אתם מייצרים במפעל?

יתרוננו הוא ביכולת לייצר במהירות ובמקצועיות את  צרכי השוק. המוצרים שלנו ללא SLS, ללא פרבינים וללא מלחים, ברובם עם מרכיבים טבעיים. אנחנו חברה קטנה אך מאד יעילה ומקצועית עם יכולות גבוהות. 

גאוותנו בסדרת "קרטין" הכוללת שמפו, מסכה, סרום ולחות, וממוקמת מספר 2 במכירות של אתר אמזון. זו גם הסדרה שבקרוב תימכר באתר טרמינל X.

בנוסף ישנה הסדרה המבוססת על שמן הקנביס, סדרת Styling, הסדרה הטבעית Argan Secret המבוססת על שמן הארגן המרוקאי, שמן ספציפי בצבע אדום בתוספת קרטין, בסדרה גם שמפו, קונדישנר, סרום מעולה, 10 סוגי שמנים טבעיים, ועוד.

ומה עם הגברים? 

אנחנו מתמחים במוצרים לגבר תוך התאמה מקסימלית לאופיו. גברים אוהבים מוצרים פשוטים וטיפול מהיר. 3 דקות ו"הייתי". חשוב היה לנו לפתח מוצרים לגבר עם ריח חזק וגברי, לא יכולתי לשאת את המצב שגבר משתמש בשמפו של אשתו ומריח מתותים או סוכריות. שאפתי לדמות של גבר מודרני ועצמאי עם ריח ומוצרים שהם רק שלו. בסדרות תמצאו שמפו, קונדישנר, ומוצרים לעיצוב השיער.

סדרות נבחרות לגבר?

המובילה היא סדרת Beards & Brothers London פרי פיתוח של 6 שנים, לשדרוג הגבר. בסדרה שמפו, ווקס לשיער, סבון פנים 6+1 המכיל 6 יתרונות במוצר אחד המנקה את עור הפנים ומזין אותו, ואת הזקן בפעולה אחת, וסבון לגוף. כולם בריח גברי וחזק שפותח במיוחד עבור הסדרה. המוצרים ללא פרבינים, ללא SLS, וללא מלחים. בסדרה גם וקס לשיער שמורחים בבוקר והוא נשאר לאורך כל היום ושומר על מראה שיער מסודר וטבעי, וכמובן שמריח למרחקים. את סדרת  Beards & Brothers London ניתן לרכוש באתר המכירה www.beardsandbrothers.com

סדרת "מיסטר בונד" הכוללת מוצרים כמו קרם לפנים ולזקן להתרעננות לפני יציאה בערב, שמפו, קונדישנר, ומוצרי טיפוח המתאימים לאופי הגברי. הסדרה פונה ל-2 סוגי גברים: "פורסט" לגבר שאוהב ריחות טבע של יער או אקליפטוס ולהישאר גבר, ו-BLUE לאיש העסקים האורבני. 

והסדרה של פורעי החוק במערב הפרוע, כמו בילי דה קיד, גסי ג'יימס ואחרים. 7 מוצרים עם 7 קופסת פח המכילות וקס לעיצוב השיער היות וכל גבר אוהב את שערו באופן שונה. כל קופסת פח מוקדשת לפורע חוק אחר ועליה מסופר סיפורו של ה"מופלא", מה חטאו, על מה נשפט ואיך מת. על כל קופסה רשום גם אחוזי השומן, אחוזי הברק וכמה זמן המוצר מחזיק על השיער. סוגי ווקס לשיער שמשאיר אותו מסודר ומטופח כל היום, ועוד. שווה ביותר למי שהשיער והנראות שלה חשובה לה. הסדרות לגברים (למעט Beards&Brothers ) נמכרות באתר ובחנויות "סנט הייר" בנישת הגברים.

האם המחירים של החברות הגדולות יותר זולים אצלכם?

אני מציע מבצעים והטבות לרוכשים באתר ובחנויות. לדוגמה 3+1 או 2+1. את המתנה ניתן לבחור ממגוון המוצרים בחנות, כולל החברות. מבצעים והנחות קיימים כל הזמן, והם מאד אטרקטיביים. שווה להיכנס כל הזמן ולבדוק כי הדברים משתנים מדי יום.

האתר והחנויות של " CENT HAIR – הבית לשיער בריא", הם השילוב האולטימטיבי המציע את המוצרים המקצועיים ביותר, עם ייעוץ חינם לפתרון בעיות שיער המבוסס על ידע וניסיון של 75 שנה, ובמחירים אטרקטיביים לכולם. 


להשיג:

באתר centhair.co.il

ובחנויות "סנט הייר – הבית לשיער בריא ": רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116

תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217  

פייסבוק - https://www.facebook.com/centhairisrael

יוטיוב - https://www.youtube.com/channel/UCLTzYiGyV2DeWZmq4LXPjOw


 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה