שקט עכשיו לומדים!

 

כסבתא לכמה נכדים בכל הגילים. ושמדריכת קייטנת סבתא בימים אלו חיפשתי איך לעזור לנכדיי לחזור ללימודים מוכנים ומזומנים להיכנס לתלם. טילנו ועשינו כיף חיים בחופש הגדול, ועכשיו צריך לנסות להרגיל אותם לשגרת לימודים. אז חיפשתי חוברות בעיקר חשבון כדי לראות מה קורה איתם ובאיזה מצב הם נמצאים עם כל התקופה הקשה שעברנו .אז הזמנתי לכל גיל חוברת משלו והתחלנו בלימודי סבתא. והם כל כך נהנו לעבוד בה . ואפילו השארתי אותם לבד והם עשו כמה דפים ללא עזרה . מידי פעם באתי הדרכתי ועזרתי והם ממש היו שמחים לגלות לבד את התשובות. ממליצה בחום אפילו בימים שאין שיעורים תנו להם דף שניים כפרויקט אישי לכל ילד חוברת משלו,












בחוברות  שלה יש דגש על הבנה וחשיבה, לא רק חישוב. עוד הבדל חשוב בין החוברות של ארנברג לחוברות האחרות הוא הפן החינוכי.  תמר ארנברג הכניסה גם ערכים חינוכיים לשאלות. כמו, שיח בין חברים לכיתה בנוגע לפתרון שאלות. בנוסף, השאלות מגוונות, חלקן קלות וחלקן מורכבות עם אוריינטציה מחקרית.



חוברות כאלה, מהזן הנכון, שעליהן אני שמחה להמליץ, הן החוברות שחיברה תמר ארנברג, מרצה לשעבר בקורס מבוא לסטטיסטיקה ובעלת ניסיון רב בהוראה פרטנית עם תלמידים ביסודי. לארנברג תואר שני בחינוך ותואר שני בתולדות האמנות. תוך כדי שיעורים שעשתה עם תלמידים היא הבינה שחשוב להוציא חוברות לחופש וגם למהלך הלימודים כדי לצמצם פערים, לחזק ולהעשיר את הידע של התלמידים. מכיוון שלא מצאה בשוק חוברות לטעמה, החליטה להפיק כאלה בעצמה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה