קיץ ישראלי בפארק המים שפיים


עונת הרחצה נפתחת, עם השקה של ריינבו סליידס, מתחם המגלשות החדש: מקסימום הנאה, מינימום תור









את פארק שפיים אני זוכרת עוד מלפני 20 שנה. כשילדיי היו קטנים נהגנו להגיע כל חופש  גדול ליום כיף שלם של הנאה, היות ו20 שנה לא ביקרתי כי ילדיי גדלו והלכו כבר לבד.היום חזרתי לשם וכל המתחם שונה ויפיפה עם מתקנים חדשים. ושמשיות לשמש החמה שלנו. הרי רצנו לכל מקום ברגליים יחפות. והשמשיות מצלות אפילו בדרך למגלשות הרי לפעמים המתנה של רבע שעה בתור עם השמש היוקדת לא נעים ושמחתי לראות שמשיות בכל מקום מלא דוכני אוכל במחירים ממש סבירים.אז הלכנו עם הנכדים והבת שלי והם נהנו מכל מתחם. והדבר הכי מרגש שנשאר מלפני 20 שנה זה המתחם עם הדלי הגדול שילדיי היו מחכים בסבלנות שיתמלא הדליויחד היינו  סופרים עד עשר וממתינים למטח של המים . והיום שיחזרתי זאת עם נכדיי. הנאה צרופה מחכה לכולם. האכזבה היחידה שהמתחם נסגר בארבע חבל שאי אפשר להישאר עד הערב. נכדיי לא רצו לחזור הביתה בכלל.








פארק המים שפיים פתח את שעריו, ומשיק את ריינבו סליידס, מתחם חדש ומרשים של ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד מגיל שבע ומעלה, עם אפשרות תפוסה נרחבת, המצמצמת את התורים למגלשות משמעותית.

הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים ובו בריכות, מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים, מתחמים רבים ואטרקציות מגוונות, שטחי דשא מרווחים, מוצלים ומזמינים ומתחמי מזון שונים, בהגשה בכלים מתכלים, החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו"א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם.






לדברי שרה רם-שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים: "אנחנו שמחים לחזור לשגרה ולהציג בפני המבקרים שלנו את הריינבו סליידס, שצפויים להוות מקור משיכה גדול ולעשות מהפכה של ממש בחוויית הגלישה. בשל הביקוש הרב לביקורים משפחתיים ולאירועי חברה בפארק, הרחבנו השנה את שעות הביקור, ונהיה פתוחים בימים רבים גם בשעות אחר הצהריים והערב".


עוד בשפיים בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים בו ספינת פיראטים ייחודית עם 8 מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי מפנק למבוגרים.

המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים המבוקשים: ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים. 

לגילאים הצעירים מתחמים ייעודיים: עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה