מכדור הארץ ישר לירח!

הלהיט הבא מבית היוצר של הטלאטביז והגן הקסום: 
"סיפורי ירח" מגיע לערוץ לולי.

זה הזמן לשנן את השמות: בובה ננה, וובלי, ישנוני, מוני, מר בצל...
הדמויות מסדרת הרכש החדשה בערוץ לולי, מקבוצת מדיה הופ!, "סיפורי ירח" שעלתה לשידור ב- 1.9.19 ומספרת על צעצועים החיים בבית בובות גדול שמתעורר לחיים בשעות הלילה.

ראו והקשיבו לסיפור על צעצועים שמתעוררים לחיים בשעות הלילה! בכל לילה הילדה משכיבה את הבובות לישון ומשאירה להם חפץ מיוחד אחר, ומבקשת מגברת ירח לספר לה סיפור.
"סיפורי ירח" היא הסדרה האידיאלית לפני השינה, בזכות העדינות, הקסם והרוגע שמשאירים את הצופים עם חלומות מתוקים. בהשראת סיפורים אהובים על צעצועים שמתעוררים לחיים כשאיש לא מסתכל, תמצאו חברות מיוחדת בין שתי דמויות מעולמות שונים – בובה ננה ומוני. הם מתעוררים לחיים בבית בובות גדול, יחד עם חברים נוספים. הדמויות אמנם בקושי מדברות, אך בעזרתה של גברת ירח, קריינית הסדרה, הילדים יכולים להבין ולדמיין.
הסדרה היא מבית היוצר של הטלטאביז והגן הקסום. כל פרק הוא באורך 20 דקות אך משלב בתוכו שירים קצרצרים ורגועים. 



הסדרה היא הלהיט הבא מבית היוצר של הסדרות שכבשו את העולם ואת ילדי ישראל, הטלטאביז והגן הקסום, שדובבו ל-45 שפות ומשודרות בלמעלה מ- 120 מדינות.
סיפורי ירח היא סדרה עדינה לגיל הרך, המשלבת שירים וסיפורים לפני השינה. עלילת הסדרה עוקבת אחר בובה ננה וחבריה וובלי, ישנוני, מר בצל, טלטלה וקטננה, והרפתקאותיהם הליליות עם מוני, שמגיע בכל לילה לביקור מהירח בבית הבובות. שבובה ננה מתעוררת לחיים ומזמינה אותו לחוויה חדשה. 
יוצרי הסדרה סיפרו שערכו תצפיות והכניסו מיקרופונים לבתי בובות על-מנת להבין כיצד ילדים  מתקשרים עם צעצועים ולהבין וכיצד הם מעבדים חוויות ורגשות דרך צעצועים ולומדים על העולם. העדינות, הקסם והרוגע שב-"סיפורי ירח" הפכו אותה לסדרה האידיאלית לצפייה לפני השינה.
הסדרה צולמה בפורמט סטופ מושיין ללא דמויות או אפקטים ממוחשבים.
 "ילדים מוקסמים מחפצים אמתיים," הסביר אנדרו דבנפורט, יוצר ומפיק הסדרה, בראיון ל-The Guardian הבריטי: "הם יוכלו לראות את אריגת הבד את החיבורים של הטפטים על הקירות ואת ההדפסים שעליהם, העושר הזה בעיניים יוצר הנאה". 
סיפורי ירח עלתה בערוץ CBeebies הבריטי מוקדם יותר השנה והתקשורת הבריטית מהללת ומשבחת ויוצרה אף הוכתר כ- ג'יי קיי רולינג של עולם הטלוויזיה לגיל הרך.  
לסדרה 50 פרקים באורך של 22 דקות כל אחד, והיא משודרת בערוץ לולי החל מהאחד בספטמבר בכל יום בשעה 18:45.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה