אהבה ממבט ראשון!



חדר האמבטיה הוא החלל החשוב והמרכזי בבית. אין כמו מקלחת טובה על הבוקר בסביבה מעוצבת ומזמינה, עם ברז שנפתח בנגיעת אצבע, או כיור מעוצב.

מעכשיו גם אתם יכולים להרגיש כמו בבית מלון 5 כוכבים, כי חברת "סינבלה קולקשיין " מזמינה אתכם לבוא ולהתאהב במוצריה שיהפכו את חלל הרחצה שלכם למקום מרגיע ומפנק, ומבטיחה לכם להתאהב בהם כבר ממבט ראשון.

חברת "סינבלה קולקשיין" הינה חברה משפחתית הקיימת למעלה מ-25 שנה, פרמטר חשוב בבחירת המקום ממנו תרכשו את הברזים הכיורים ואביזרי אמבט המשלימים הוא לדעת שקניתם מחברה ותיקה ואמינה, שיש עליה המלצות וששירות ללקוח הוא ערך חשוב החרוט על דגלה. 

כזו היא "סינבלה קולקשיין" המתמחה בייבוא בלעדי מאיטליה צרפת וספרד, של ברזים ייחודיים, כיורים מעוצבים, מערכות למקלחת, ראשי מקלחת, תעלות ניקוז, ומגוון רחב ואיכותי של מוצרים משלימים, כל המוצרים הינם באיכות ובסטנדרטים בינלאומיים וממפעלים מובילים.
שאול וחני בעלי "סינבלה קולקשיין"  הם בני בית במפעלים בחו"ל איתם הם עובדים. לאור הניסיון שהם צברו במהלך השנים בתחום, ובשיתוף פעולה וסינרגיה מושלמת, המפעלים מתאימים את הברזים והמוצרים לצרכים של השוק הישראלי, לדוגמא גובה הברזים, פיות הברזים, חומרים, צבעים, טרנדים ועוד. 


חברת "סינבלה קולקשיין" מתמקדת בכמה מפעלים בינלאומיים בחו"ל כמו  Decotec הצרפתית המתמחה בכיורים, ISA איטליה, ו- JIMTEN הספרדית המתמחים באביזרים משלימים, ובעיקר גאוותם על שת"פ עם המותג האיטלקי OIOLI ועם המעצב       Mattia Forzani  ,וכן המפעל האיטלקי -PORTA&BINI המייצרים ברזים איכותיים במגוון צבעים, ועיצובים, שני המפעלים האיטלקיים מייצרים מוצרים בלעדיים עבור "סינבלה קולקשיין"  המותאמים לשוק הישראלי.






מגוון המוצרים משתנה ומתעדכן כל הזמן, זאת כדי לספק ללקוח את הדגמים החדשים והמעודכנים ביותר בעולם, הטרנדים השולטים כיום בשוק הבינלאומי הם הברזים השחורים, נטורל, בראס, קופר, מט, ובציפוי של PVD. הדגמים קלאסיים בקו נקי, לצד דגמים בסגנון הקלאסי וענתיקה.

ב"סינבלה קולקשיין" תמצאו מעבר לדגמים הייחודים ולמגוון המוצרים שיביאו אתכם להתאהב בהם כבר במבט ראשון, גם איכות בסטנדרטים בינלאומיים, ושירות אדיב ללקוח.
ניתן להשיג בחנויות המובחרות.



סינבלה, בני גאון 12 נתניה,  שירות לקוחות - 09-8850314


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה