"פול מיטשל" מחזיר לך את הברק לשיערך!


עם בוא חודש תשרי ואיתו החגים מרגישים את הנכונות באוויר לקראת העונה הבאה - סתיו חורף 2019-20. זה הזמן לסדר את ארון הבגדים ולהחליף קיץ בחורף, לרכוש סנוניות ראשונות מהקולקציות החדשות, אבל אם את רוצה להיות יפה וזוהרת בארוחות החג עם כל המשפחה, ולדפוק הופעה של שיער בריא, מלא, מטופח ומבריק, מותג השיער "פול מיטשל  הוא בדיוק הדבר הנכון בזמן הנכון שיעזור לך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בפרק זמן הקצר ביותר.


"פול מיטשל" הוא מותג שיער מוביל עם מסורת וניסיון שהחל את דרכו עוד בשנות ה-80 כשמעצב השיער ג'ון פול מיטשל מבוורלי הילס שהיה לו בית בהוואי, הבחין כי הנשים ילידות המקום מורחות את שיערן בחלב צמח ה-Awapuri הצומח בהוואי, שיערן היה מבריק, שופע לחות, ורך באופן יוצא דופן. בבדיקות מעבדה של הצמח הוכח שההרכבים הטבעיים, החומצות, ותמציות הצמח, מחוללים פלאים לשיער בכלל ולשיער יבש ומפוצל וכזה שעבר טיפולים כימיים כמו החלקות, הבהרות וצבע, בפרט. מאז ועד היום כל המוצרים של המותג כוללים את צמח האוופורי.
ג'ון פול מיטשל חבר לאיש העסקים ג'ון פול דג'וריה וביחד הקימו את המותג, וכיום מייצרת החברה מאות מוצרים המשווקים ל-80 מדינות.
מיטשל ודג'וריה מקימים חווה סולרית בהוואי "החווה האוואפורי" המבוססת על אנרגיה טבעית. תהליך גידול הצמחים הוא ידני כדי לשמר את איכויות החומר ומאז ועד היום התהליך לא השתנה.
המוצר הראשון שהושק לשוק היה שמפו ה-Awapuri סופר עשיר בלחות המבוסס על צמח האוופורי מהוואי, וכן מרכך ללא שטיפה  The Conditioner. שני מוצרים ראשונים אלה הם להיטים עד היום, וברשימת ה"בסט סיילר" גם אחרי 40 שנה.
ל"פול מיטשל" מוצרים לכל סוגי השיער ולכל בעיות הקשורות בשיער. סוגי שמפו יעודים לכל מטרה להשגת נפח או להורדת נפח, ובעיקר שיקום עמוק המבוסס על עזרה טיפולית בעזרת חומרים טבעיים, מנזקי חומרים כימיים. מוצרי עיצוב, מסכות, סרום, ועוד. אם השתמשתם בעבר במוצרים כימיים כמו צבעי שיער, הבהרות, והחלקות, קבלו את השמפו לכל סוגי נזקי חומרים כימיים (Gentle Wash), שמפו בריח לימוני (Deep Clean), ושמפו לניקוי כלור ומזהמים (מעולה לשחיינים בבריכה).
בתחום מוצרי העיצוב המותג מוביל עם Glaze  Super Sculpt שהינו ג'ל נוזלי ייחודי לבניית תלתלים, לייבוש מהיר וליצירת נפח וברק. מוצר ייחודי נוסף בתחום עיצוב השיער הוא Sculpting Foam, קצף מפסל ומוס מרכך ביחד, שילוב של  Glaze Super Sculpt  והמרכך The Conditioner ליצירת תלתל גמיש, אלסטי ומושלם.  המוצר Super Sculpt והמוצר The Conditioner נבחרו על ידי אתר מתולתלות כמוצרים הטובים ביותר בתעשיית מוצרים לשיער לתלתלים לשנת 2017-18. כל המוצרים הראשונים משנות ה-80 עדיין על מדף המכירות ומהווים מוצרים מובילים זה עשרות שנים.
לבעלות שיער עבה ומרדני מציע המותג את הסדרה "סופר סקיני" שמעדנת ומרככת את השיער, מורידה נפח ומחליקה את השערה ללא שימוש בחומרים כימיים. כן, כן, מחליקה את השיער עד לחפיפה הבאה בו המצב חוזר לקדמותו. לסדרה פטנט בלעדי המבוסס על תרכובות פנימיות שגורמות למעין סחיטה קוסמטית של השערה שהופכת אותה לשיערה חלקה. בגלל אפקט הסחיטה זמן יבוש השיער מתקצר ב-40% ומקטין את זמן הייבוש בפן, ובכך מקטין את הנזקים מהחום.
לאותן נשים הסובלות מיובש וגירוי בעור הקרקפת משיק המותג את סדרת Tea Tree המבוססת על תמצית עץ התה האוסטרלי. בעולם רפואת העור והקוסמטיקה מוכרת תמצית עץ התה כבעלת סגולות ריפוי של יובש וגירוי בעור, וכזו שמזרימה את הדם הקרקפת, דבר גורם לזירוז צמיחת השיער ומניעת נשירה. הסדרה ידועה גם כמנקה ומעלימה קשקשים במידי אחרי חפיפה אחת וזאת עם מוצר מהטבע ולא עם מרכיבים כימיים. שימוש תדיר במוצר ימנע חזרת הקשקשים. לידיעה, על כל עץ שנכרת בגלל הצורך לשימוש בתעשייה, נוטע המותג "פול מיטשל" עץ אחר במקומו.
לבלונדיניות שבינינו כאלה שהבלונד איבד את זוהרו, הצבע מזמן כבר לא בלונדיני צהוב אלא הפך כתום אטום וחסר ברק, קבלו את הסדרה Blonde KerActive מבוססת על פטנט בלעדי של קרטין אקטיבי החודר בצורה אקטיבית לתוך השערה, מחדש אותה בלחות, והופך את השיער לבלונדיני בריא מבריק ויפה. הסדרה מכילה פיגמנט סגלגל קר על מנת לנקות את הבלונד הכתום ולהשיב לשיער את צבע הבלונד הטבעי.
סדרת הבלונד Blonde System מתחלקת לחלק המקצועי ולזה לשימוש אישי בבית. השיטה המקצועית בה מעצב השיער המקצועי יהפוך אותך לבלונדינית בצורה הבריאה ביותר לשיער. ושלב הטיפוח ושמירה על שיער בלונדיני על ידי הלקוחה בבית בעזרת שמפו "פלטניום" עם פיגמנט סגול קר דומיננטי וחזק המנקה את הבלונד הכתום ומשיב לשיער את צבע הבלונד הטבעי, וכן 3 מוצרים נוספים לשימוש יומיומי בהם הפיגמנט הסגול חלש ומונע הפיכת השיער לסגול.


סדרת ה- Wild Ginger  Awapuri מבוססת על צמח האוואפורי, אותו הצמח שהביא להקמת החברה לפני עשרות שנים אלא שיכולות הטכנולוגיה של שנות האלפיים מאפשרות ייעול השימוש בהפקת החומר מהצמח ולתוצאות עוד יותר טובות. הסדרה מיועדת לכל סוג שיער לשימוש יומיומי, למי שרוצה לשמור על מראה בריא, מטופח  ומלא ברק לאורך כל ימות השנה. סדרה זו מבוססת על פטנט בלעדי הלקוח מהטבע, או יותר מדויק מכבשה ספציפית בניו-זילנד!! שהצמר שלה מכיל קרטין (החלבון שבונה את השערה) הזהה לקרטין של בני האדם. גילוי זה מאפשר שימוש בקרטין זהה לקרטין אנושי  לשיקום שיער פגום ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בתעשייה, והכל מחומרים מן הטבע. חשוב לציין כי הכבשים לא נפגעות או סובלות במהלך הגז, נהפוך הוא, עובדי חוות הכבשים מעידים שהיו שמחים להיות כבשה בחווה ולקבל את אותם התנאים כמו של הכבשים.
חברת פול מיטשל היא חברה ירוקה המושתת על מסורת וערכים לשמירה על הסביבה, העולם, ועל השיער שלכם. המוטו מאז ועד היום הוא Giving Back. תרומה לקהילה ולפלנטה כולה, תוך דגש על מחזור ועל אי עשיית ניסויים בבעלי חיים. המותג "פול מיטשל" חרט על דגלו את ערכי האמינות, החדשנות, וטכנולוגיה מתקדמת ליצירת המוצר הטוב ביותר לטיפול בשיער. ומתחייב לכל מה שהוא מבטיח.









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה