מעצב החלומות שלך!



שי פרץ הוא חלומה של כל אישה, כי מה שהוא הכי אוהב בעבודות העיצוב שלו זה להגשים חלומות לנשים ולעצב להן את שמלות הערב ובגדי ההוט קוטור הכי יפים ומעניינים ובמיוחד בשבילן.









המעצב שי פרץ, הבעלים של בית האופנה "פיסטאש", עבד שנים כסטייליסט והיה שותף לאין ספור הפקות אופנה והפקות שערים למגזיני האופנה המובילים בתחום בארץ בחו"ל. לפני כמה שנים החליט כי הוא בשל ומוכן לעבוד עבור עצמו ולפתוח עסק שיתמחה בשמלות מעוצבות לאירועים, תפירה אישית והתאמה לפי מידות.
"הכי מאתגר אותי הן הנשים במידות הגדולות והמיוחדות" מעיד על עצמו פרץ, ”להפוך אישה שלא מוצאת בגדים במידה שלה  לאישה מאושרת, כזו שתרגיש הכי נוח עם הגוף שלה. זו השליחות שלי בעולם, לה אני מייחל כל בוקר כשאני קם". יותר מזה, המוטו שלו הוא שמהבוטיק שלו יוצאות נשים רק עם דברים שהוא אוהב ושלם איתם. אם התוצאה לא מוצאת חן בעיניו, הלקוחה לא תקנה את השמלה. פרץ טוען שאשה לא חייבת להיות במידה "פטיט" כמו של דוגמנית כדי להיות יפה וסקסית, להיפך, הוא קורא לכל הנשים להיפתח ולהעז, והוא כאן כדי לעזור להן להגשים כל חלום ופנטזיה. אגב, הוא ממש נגד דיאטות ובעד אורח חיים בריא.

ההתמחות שלו היא בשמלות ערב לאירועים יוקרתיים, חתונות, בר מצוה, וסתם כשרוצים משהו מיוחד לאירוע מיוחד. האני מאמין של פרץ הוא לעצב שמלה יוקרתית שלא תיראה כמו "פורים" או עץ אשוח בכריסטמס. הוא מקפיד שהלקוחה לא תיראה "דודה", להיפך, תוך התחשבות בגילה של הלקוחה, האופי שלה, ומידותיה, הוא מתאים לה דגמים שמבליטים את הצדדים הטובים שבה, את הנשיות ואת הסקסיות שטמונה בכל אישה ואשה. פרץ יודע לזהות במבט ראשון את החוזקות של כל לקוחה ומה נכון לה ואת מה טוב להבליט. הגזרות שלו מחטבות ומחמיאות לנשים, מדגישות נשיות ואזורים סקסיים. הוא מאד אוהב לעשות שילובים של בדים וטקסטורות, לשלב בשמלה נוצות, או רקמות, פאייטים ואלמנטים נוצצים, הכול במידה ולא מוגזם. בקולקציות תמצאו מגוון רחב של שמלות מקסי ומיני, עם שסעים המבליטים רגל יפה שמבצבצת, שמלות סטרפלס שלהן הוא מעצב שכמיות משלימות ועוד. הבדים הם בדי יוקרה מיובאים מחו"ל שנמכרים לבתי האופנה היוקרתיים ביותר בעולם, לרוב בדים בלעדיים אשר הוא מעצב לבד.

העונה הוא יוצא בקולקציה מקבילה נוספת של בגדי "קז'ואל פיין", בגדי חורף עדכניים ואופנתיים כמו חליפות וז'קטים מוקפדים ואיכותיים.
לדעתו, שמלות שחור ולבן הן הכי אלגנטיות, כך היה וכך יהיה, אולם פרץ אוהב לשלב צבעים, בעיקר צבעי אדמה וטרה-קוטה.. לדעתו לכל אישה יש צבע גוף ומתאים לה גוון אחר של צבעים אלה. הוא מיד יודע לזהות איזה צבע נכון לכל מי שנכנסת אליו לסטודיו. ואחרי שנבחר הצבע הנכון, משם מתחילים לעיצוב השמלה עצמה.

שאלתי את פרץ איך הוא מתאים שמלה לאשה ועל איזה בגד הוא ממליץ לארוחת החג. קודם כל, הוא מסביר, תלוי לאיזה אירוע. בוקר? ערב? כמה יוקרתי? לכל אירוע קוד שונה. הוא ממליץ לכל אחת לזכור שמה שתבחר, הכיוון צריך להיות שיהיה לה נוח וכייף בשמלה. לטשטש אזורים בעייתיים ולהבליט אזורים שנכון להדגיש. לארוחות חג הוא מעדיף משהו לא צמוד מדי, בטח אם מארחים, כדי להרגיש נוח, שמח, ושיהיה כייף לאכול ומהכול. כי כשהבגד לא נוח רואים מיד על הפנים ושפת הגוף שהאישה משדרת.

עצה חשובה שפרץ ממליץ לכל אישה והיא מחטב כאבזר חובה בכל מלתחה. כי שמלת ערב מתחילה מבפנים, ואין יפה משמלה חלקה עם נפילה רכה, ללא סימני קפלים למיניהם. יש ללבוש מחטב איכותי ונוח.
ברזומה של פרץ קולקציות מיוחדות לפריס הילטון, שאחרי שתפר לה שמלה אחת כניסיון, מאז הוא מכין לה כל שנה את שמלת הסילבסטר המפגיזה בדיוק כפי שמתאים להילטון. בשנה האחרונה הוא השתתף בשבוע האופנה בפריז וזכה לתשבחות רבות.

לפני כ-7 חודשים עבר פרץ אירוע מוחי וכשהיה בשיקום החליט שאחרי כל השנים שבהם הגשים חלומות ללקוחותיו, עכשיו הגיע תורו והוא מחליט להגשים חלום לעצמו. השנה יפתח שי פרץ את שבוע האופנה בפריז העיר לה הוא מחובר יותר מכל מקום אחר בקוסמוס,  לאופנה של העיר, למעצבים, לעורכי מגזינים, ועיתונאים. הקולקציה אותה יציג, תהיי לפי הטעם שלו עם ניחוח עבור האישה האוניברסלית. קולקציה שתתאים לכל אישה באשר היא על פני הגלובוס. גם באירן, בישראל, בפריז או בכל מקום אחר.
השנה יותר מתמיד, פרץ מחובר לשלמות שלו עם עצמו. הוא פורץ גבולות הקשורים לאופנה מכל מיני היבטים ופונה למנעד קהלים רחב יותר של נשים בכל הגילאים, בכל המידות, ומכל המגדרים. תקוותו לעטוף את כל הנשים בארץ ובכל קצוות העולם ביצירות ובחלומות שהוא מייצר במיוחד עבורן.



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה