תותחני מטבחים!




FRECAN קולט אדים עוצמתי במותג
 חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט במגוון סגנונות ובטכנולוגיה מתקדמת, של המותגים המובילים בעולם. החברה מייבאת לארץ חידושים ופתרונות יצירתיים ועיצוביים בהתאמה לסגנון החיים המודרני בישראל.
קולקציית קולטי האדים של המותג FRECAN בהשראת ברצלונה, מקום בו חדשנות, טכנולוגיה ועיצוב משתלבים יחדיו. הקולטים עם עוצמת שאיבה ארוכת טווח, שקטים ויפים. והחדשנות.... ניתן לבחור צבע ייחודי לקולט ממניפת צבעים עשירה של החברה.

בין החידושים: קולטים תיקרתיים עוצמתיים עד 1.80 מטר מרחק ממשטח הבישול, עם מערכת שאיבה מאוזנת ופרופיל מסוגנן. קולטים ללא תפרים בעלי מקשה אחת. קולטים נסתרים ובלתי נראים.
סדרת הקולטים החדשה משלבת את עוצמת השאיבה, עיצוב אופנתי, פונקציונאליות וחיסכון בחשמל עם נורות LED . קולט האדים בסדרה הופך למוצר רב תכליתי שכולל את המאפיינים של גוף תאורה, בלי לוותר על האיכויות של קולט אדים. הדגמים החדשים קלים יותר להתקנה, בדומה להתקנת תאורת תקרה שטוחה.


PARDIGMA של FRECAN היא מערכת היניקה המודולרית הראשונה המתוכננת להשתלב בתקרת המטבח באמצעות המראה האסתטי שלה, הדומה לגוף תאורה. כלומר קולט האדים PARDIGMA יוצר אוירה של אור במטבח באמצעות מערכת יניקה ונקודות תאורה בעלות אותו עיצוב ומראה. שימוש כפול גם כתאורה וגם כקולט אדים . קולט האדים זמין ב-3 גרסאות ובשני גימורים: לבן או נירוסטה. מודול ראשי, מודלי יניקה מישניים ומודולי תאורה. המודול הראשי יכול לטפל בארבעה מודולי יניקה (מודול ראשי אחד + 3 מודולים מישניים). מודולי התאורה מתפקדים כנורות רגילות וניתן לשלוט בהם באמצעות מתגים עצמאים. מומלץ להתקין ארבעה מודולי יניקה להשגת ביצועים אופטימליים.



הנירוסטה כטרנד במטבח הבייתי
מה שבעבר הכרנו רק במטבח התעשייתי,
הפך למוצר המבוקש על ידי טובי השפים בעולם, ועכשיו גם במטבחים הביתיים
החיים היום יומיים מסתובבים סביב האוכל, הארוחות השיח המשפחתי במטבח, ולכן אט אט המטבח הפך להיות לב הבית. ה"חדר" בו מתכנסת המשפחה, בו הבישול והארוחה והשהייה היא משותפת. מה שמביא את הלקוחות בהשקעה ובשימת לב כיצד יראה המטבח. הטרנד בשנים באחרונות שצבר אט אט תאוצה והיום הינו חלק בלתי נפרד במטבח הביתי הינו הנירוסטה שמאפשרת פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית.



משטחי נירוסטה:
אמרת משטחי נירוסטה אמרת תותחני. https://www.tothani.co.il/ מודרני, נקי, פרקטי, מהודר ויוקרתי. 

BARAZZA  חברה איטלקית מובילה בתחומה מיוצגת ע"י יאיר תותחני בארץ, משווקת בלמעלה מ-30 מדינות בעולם ע"י זכיינים הנבחרים על ידה בקפידה. החברה מתמחה מזה 50 שנה בייצור מגוון מושלם של כיריים, כיורים, תנורים, ברזים, משטחי נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח ועוד. מוצריה משולבים במותגי היוקרה של חברות המטבחים המובילות בעולם. בבסיס ההצלחה ישנם מספר גורמים שהם הבחירה בפלדת אל-חלד, בקרת איכות קפדנית, שימוש במכונות וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לענות על כל דרישות הייצור, דיוק ושירות. ישראל נחשבת לשיאנית בביקוש למשטחי נירוסטה בחברת BARAZZA
זו הבחירה הנכונה לעיצוב מטבח בלתי רגיל עם קווים נקיים ואלגנטיות מהודקת המעניקים לכל חלל מנה גדושה של עיצוב נדיר. משטחי נירוסטה של חברת BARAZZA  מאוד היגיינים ופרקטים לעבודה. ניתן לבצע כל עיצוב ותכנון אשר נדרש. ניתן לשתול אביזרי עזר חיצוניים.
החברה מתמחה בייצור משטח אחד ללא חיבורים באורך של עד 6 מטר במגוון סוגי גמורים וטקסטורות. ניתן לבצע מטבח נירוסטה קומפלט: משטח,חזיתות, אביזרים ועיצוב בהתאמה אישית. 
מאחר והמגמה הנוכחית והמקצועיות של חברת  BARAZZA מאפשרים למעצבים ולאדריכלים, מספר עוביי נירוסטה, מס' גימורים כגון מאט, וינטאז', סאטן או מראה, מיטב האדריכליים בוחרים לשלב משטחים דקים כפינות הישיבה במטבח, כמשטחי עבודה עם אגניות, כיריים, כיורים, ותנורים

השימוש בפלדת אל חלד מדרג 304AISI  המכילה רמה גבוהה של כרום וניקל, חומר מעולה במונחים של חוסן והיגיינה שהינה מוגנת מפני היווצרות קורוזיה, הגיינית ביותר ונשמרת לאורך זמן, לצד הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ליצירת כיריים, תנורים כיורים וברזים המיועדים למטבחים הביתיים. בזכות הפתרונות העיצוביים והייחודיים, BARAZZA  נהנית משיתוף פעולה עם מיטב יצרני המטבחים היוקרתיים והמובילים בעולם.

BARAZZA   הינה החברה היחידה בעולם המאפשרת כיריים שקועות ושטוחות בקו ישר עם משטח הנירוסטה. החברה משתמשת אך ורק בנירוסטה הגבוהה ביותר לייצור משטחים. BARAZZA   מציעה סדרות שלמות של התאמת מוצרים מעוצבים ומותאמים כ"חליפה" המתאימה ללקוח כשבלב הסדרות הנירוסטה מובילה !

אגניות למטבח: 
ה "סו שף" הפרטי על משטח עבודה במטבח.
האגניות מארגנות ומסייעות לעבודה נקייה ומסודרת במהלך ביצוע עבודות במטבח. 
כלי עזר אשר מעניק לכל כלי את המקום שלו ובזה תורם לסדר וניקיון.
משמש גם כאביזר נוי עיצובי אשר מעניק עיצוב חדשני לפונקציות סטנדרטיות, כגון : אגנית ייבוש כלים מעוצבת.

ברזים למטבח ולאמבט
MGS MILANO יצרנית ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט. החברה מתמחה בייצור ברזים ומוצרי אמבט העשויים 100% נירוסטה פנים וחוץ. ברזי הנירוסטה של  MGS MILANO הם המיזוג המושלם בין יוקרה וסגנון איטלקיים לבין דיוק חדשני של הנדסה שווצרית. שילוב זה מייצג את ההרמוניה המושלמת של אסתטיקה וטכנולוגיה. הברזים הם מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית NFC בארה"ב, הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. הרכב הנירוסטה בברזים טהור לחלוטין ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתיה ומאריך את אורך חיי הברז.


חברת תותחני מתמחה בתחומה, מייצגת את מיטב המותגים העולמיים והיוקרתיים למטבח ולאמבט ובמתן פתרונות חדשניים, מעוצבים ופונקציונליים. החברה  הינה הראשונה בארץ אשר החדירה את השימוש במשטחי הנירוסטה למטבחים הביתיים עוד בשנת 2001  ואפשרה לטובי האדריכלים והמעצבים לתת חופש לדמיון.


להשיג ב"בית תותחני" ראשון לציון אליהו איתן 24     03-9513378  בתאום מראש



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה