כשטעם ואיכות נפגשים - שמח בכריך!



חוזרים ללימודים עם השניצלים הביתיים של עוף טוב
"עוף טוב" מציעה: שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל

·        עשוי נתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה,
·         ללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים
·        מתאים וטעים גם בתוך כריך מזין שניתן לשלוח עם הילדים לביה"ס


"עוף טוב"  מביאה את הכיף והשמחה לא רק לשולחן האוכל הביתי אלא גם לכריכים שהילדים לוקחים לביה"ס או שאתם לוקחים לעבודה.
סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" ובהם שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל (החדש בסדרה), הופכים כל כריך וכל ארוחה לטעימים, מגוונים, מזינים ושמחים יותר – פשוט כיף לאכול אותם גם בבית וגם בביה"ס.
עם השקתו של שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מונה סדרת המוצרים הביתיים של "עוף טוב" 6  מוצרים, בהם גם: עדין כזה, קריספי, עם שומשום קופצני, עם צ'יפס שמח וחזה עוף בתיבול BBQ.
שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי. לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל חזה עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ. אז למה שלא ישתלב גם בכריך שאנו שולחים עם הילדים לביה"ס? כריך המשלב שניצל טעים ואיכותי בתוספת ירקות וממרחים שונים, מספק לילד ארוחה מזינה וכיפית גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית.

האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא  איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית.
כמו כל סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב", כך גם השניצל בטאץ' המתובל עשוי מנתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים ומ-100% רכיבים טבעיים.
שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מוצע במחיר של 35.90-37.90 ₪ לאריזת 600 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה