רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל: להחזיק אותך קרוב!


גם אני בגיל 17 נשבר לי הלב . התאהבתי בבחור שעד היום הוא לא יודע שאהבתי אותו. כל פעם שהייתי רואה אותו היה ליבי פועם בחוזקה, אבל הבנתי שיש לו חברה אז עזבתי את המחשבה שיום אחד אולי נהיה יחד, עד שהכרתי את בעלי לעתיד הבנתי שבכלל לא היינו מתאימים. הבנתי שלאלוקים יש תוכנית יותר טובה. כל אחד והזיווג המתאים. כמו שנאמר זיווג משמיים.

"להחזיק אותך קרוב"


איאן צ'ייס שבר לי את הלב בגיל 17, ואת 18  השנים האחרונות ביליתי בלשנוא אותו על זה.
וזה לא היה קשה כל כך, בגלל הפה החריף שלו וסגנון החיים ההולל – שלצערי אני חייבת להיות עדה לו, כי אנחנו גרים זה ליד זה. בכל פעם שאני רואה אותו יוצא מהבריכה שלו, חצי עירום וסקסי בטירוף, הגוף שלי מגיב אליו. היה לי קל לתעב אותו. מעולם לא תכננתי להזדקק לו.
לונדון פריש היא החברה הכי טובה של אחותי הקטנה, לא שזה מנע ממני להתאהב בה.
הסיפור שלנו מסובך. הדבר היחיד שמשותף לנו, הוא העובדה שהחיים שלנו השתנו ברגע טרגי אחד.
כעת אנחנו מנסים להתאבל על אובדן נורא, ולהילחם במשיכה הברורה שיש בינינו.
אסור שהרגשות הישנים שקברתי עמוק יצופו שוב על פני השטח, כי אני יודע שלעולם לא אצליח להשאיר אותה איתי, לא משנה כמה אנסה להחזיק אותה קרוב אליי.
כריכה רכה
232  עמודים
הוצאת ספר לכל
מחיר  98 שקל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה