אחוזת הרפאים! מרגישה בטירה מכושפת!


חופש גדול חם בחוץ נעים וממוזג בבית זה הזמן למשחק חדש מרתק !
אצלנו במשפחה כשילדי היו קטנים כל ערב שבת ושבת אחרי הצהריים זה היה זמן משחקי קופסא.אנחנו דתיים ולכן יש הפסקת טכנולגיה בביתנו. אין טלפונים ומסכים. יש זמן למשחקי קופסא. פעם זה היה עם הילדים היום אנחנו
 משחקים עם האחיינים והנכדים.




יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציגה את המשחק "אחוזת הרפאים" – משחק מאתגר בעיצוב מרהיב!
אצלנו במשפחה כל ערב שבת ושבת אחרי ארוחת הבוקר לוקחים משחקי קופסה ומשחקים עם הילדים כשהיו קטנים. ועכשיו משחקים עם הנכדים.
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, מציגה את המשחק – "אחוזת הרפאים", המפתח מיומנויות של ריכוז והבחנה וזריזות ידיים.
"אחוזת הרפאים" הינו משחק מאתגר בעיצוב מרהיב ומיוחד – באווירה מכושפת, על רקע סיפור המוצג במשחק: "האחוזה שבמעלה הגבעה תמיד נחשבה למכושפת. אומרים שהדרך היחידה לבטל את הכישוף הרובץ על האחוזה היא לאסוף בחדר אחד את רוחות הרפאים, העיניים הנודדות, הנחשים, העכבישים וחפצים נוספים המצויים בקירות... האם אתם תצליחו לבטלו?"
במשחק זריזות ידיים מאתגר נדרשים המתחרים להכניס את החפצים לחדר הנכון באחוזה, לפי קלפי המשחק. השחקן הראשון שמצליח להשלים 5 משימות – הוא הזוכה והוא יכול לבטל את הכישוף של האחוזה.  

המשחק מפתח מיומנויות של ריכוז והבחנה, זריזות ידיים, איזון וראייה חזותית. המשחק מכיל 4 "אחוזות" ובהן 8 חדרים, 48 חפצים, 4 הרפתקנים, 8 רוחות רפאים, 8 עיניים, 8 עכבישים, 8 נחשים, 12 תיבות מטמון ו-48 קלפי משימה.

מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6.

מחיר: 99 ש"ח.

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי ,ברשתות  וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה