ב Sea Life אווירת החופש והים עוטפת את האורחים.!

מלון בוטיק יוקרתי חדש, ממוקם באופן ייחודי וקסום על קו המים, בחוף ים בתולי מהאחרונים בישראל, רצועת חוף נהרייה אכזיב. המלון תוכנן בקפידה וללא פשרות במטרה להעניק חווית חופשת בוטיק איכותית, שקטה ומפנקת. אורחי המלון נהנים מ 62 סוויטות מרווחות מושקעות ומעוצבות בכל פרט מהריהוט ועד מסכי LED חדישים. כמו כן תגלו במלון ספא חדש יוקרתי ומפנק לשעות של רגיעה והתנתקות. ב Sea Life אווירת החופש והים עוטפת את האורחים.יש להם שני בריכות אחת בחוץ בירכה חיצונית, ויש בריכה מחוממת בקומה 0. יש להם חדרים ממש גדולים צמודי קרקע צמוד לבריכה . בחדר כזה אפשר להכניס זוג פלוס ארבע ילדים. שזו אפשרות ממש טובה למשפחות.מלון רגוע וקסום אוכל ישראלי טעים.



ארוח במלון see life נהריה #עמותתגלילמערבי#נהריה 

מלון סוויטות יוקרתי באווירת בוטיק ייחודית, על קו החוף הגלילי של נהריה, תוכלו ליהנות מחופשת ספא קסומה ומפנקת. המיקום המעולה של מלון sea life, הנמצא לצד הים, כאשר מכל עבר עוטף המרחב הפתוח והאוויר הצלול, מאפשר לכל אורחי המקום להתנתק מהמטען הריגשי איתו הגיעו מהבית, ולהתחבר לתחושות אמיתיות של הנאה, ריגוש, שלווה ורוגע. המלון הוקם על מנת להעניק את חווית הנופש האולטימטיבית הנשענת על אירוח מקצועי, מפנק ונינוח.
במלון קיים מתחם ספא מקצועי המשלים את חווית האירוח לשוהים במלון, ופתוח גם לקהל המבקרים הרוצים ליהנות מכמה שעות מהנות באווירת בוטיק יוקרתית. במתחם הספא 5 חדרי טיפולים ליחידים או לזוגות, המעוצבים בקפידה על מנת להתאים באופן המושלם לטיפולים השונים הנעשים במרחב. כמו כן, אורחי הספא יוכלו ליהנות מכניסה לא מוגבלת למתחם מתקני הספא, הכולל סאונה יבשה וחדר מלח, מתחם בריכת זרמים מקורה, בריכת שחייה חיצונית ואזורי מנוחה והתרגעות. בנוסף, בספא קיים גם חדר ג'קוזי פרטי לזוגות, וחדר מלח ייחודי המהווה מענה רפואי אולטימטיבי למבחר בעיות שונות. אין ספק כי השילוב בין המיקום המרהיב על רצועת חוף אכזיב בנהריה, האירוח המופתי והמקצועי והטיפולים המפנקים המחכים לכם במתחם הספא, יוצר את הנופש המושלם לזוגות, יחדים או קבוצות. בואו גם אתם ליהנות מחוויה מרעננת ובלתי נשכחת בספא sea life.
מיקום הספא:
מלון Sea Life
העלייה 75, נהריה
חוף אכזיב



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה