לפגוש אביר בעכו!


עיר העתיקה של עכו יש אווירה מיוחדת שכמותה קשה למצוא. המפרץ הטבעי אשר הגן מפני הרוחות והסערות הפך את עכו לעיר הנמל העיקרית בארץ ישראל לאורך אלפי שנים וקשר אליה שליטים רבים שהביאו סיפורים אין ספור. סיפורה של העיר הוא סיפור קורות ארץ ישראל כולה ואין ערים רבות שמספרות אותו יפה כל כך כמו עכו

 את הטיול  אפשר ורצוי להתחיל במרכז המידע למטייל בעכו, המהווה את חלון הראווה  לעכו...



 ביקרתי בממלכת האבירים בעכו שהוא מתחם הכולל את המצודה ההוספיטלרית, אולמות האבירים של עכו בו מתקיים משתה האבירים, מנהרות הטמפלרים והיפודרום (מסלול למופעי וקרבות סוסים) בו מתקיימות תחרויות סוסים צלבניות, שחזור קרבות האבירים מימי הבינים בעכו, בירת הממלכה הצלבנית.אולמות האבירים הם אולמות ששימשו בעבר ללינה ואכילה עבור מסדרי הצלבנים שהתקיימו בעכו, ואשר שוכנים במצודת עכו. האולמות התגלו בשנות השישים של המאה העשרים במהלך חפירה להנחת צנרת ביוב, והמחקר באתר החל ב-1992], ונכון ל-2012 טרם הושלמה מלאכת השימור והחפירה.

במצודה הצלבנית, אפשר לבקר כל השנה באולמות האבירים התת קרקעיים, ביקור שמתחיל עם צפייה בסרט קצר על סיפורה של עכו במרכז המבקרים, סיור באולמות התת קרקעיים בין אולם האסורים, חדר האוכל של האבירים, להנות מסרטים המוקרנים על קירות האולמות, ולצאת לסיור במנהרת הטמפלרים הסודית שהובילה מהמצודה לים.אני נכנסתי ונהנתי מהפחד לרגע שהמנהרות הולכות ונהיות צרות. לקלסטרופוביים בנינו יש עוד דרך לצאת ץ לא חייבים דרך המנהרות אבל  ילדים יאהבו את זה. מבטיחה לכם הנאה.
משתה האבירים של עכו
אטרקציה חדשה במצודה של עכו – משתה אבירים באווירת ימי הביניים הכולל אוכל באווירת ימי הביניים, מופעי אש, מוזיקה וריקודים.

 הכניסה בתשלום סמלי.
  • שעות הפתיחה: ראשון-חמישי: 8:30-16:30 | שישי וערב חג: 8:30-13:30
  • מחיר: 15 ש''ח למבוגר | טלפון: 04-9911375

אתרי עזר ומידע שימושי נוסף

לשכת תיירות עכו: 1-700-705050
אתר העיר עכו: www.akko.muni.il | אתר עכו העתיקה: www.akko.org.il









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה