"לונדע" - המקום לחוויה משפחתית מושלמת!


מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מוזיקליות ייחודיות לקיץ 2019 לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות והכל במסגרת מחיר כרטיס אחד!
ימי שישי 09:30-14:30 ושבתות  18:30- 09:30
חצר מוזיקלית, ססגונית ומרהיבה, שהוקמה במיוחד לאירועי הקיץ, וכוללת כלי נגינה ענקיים כדוגמת: קסילופון, מערכת תופים, מטלפון, פלטה מנגנת, ועוד
חדר מוזיקה ובו כלי נגינה אמיתיים, בהם הילדים יוכלו להתנסות על מגוון כלים בעזרת מדריכים שינחו אותם
עמדות צילום מוזיקליות
מתחמי יצירה ואומנות להורים וילדים באווירה מוזיקלית
החל מ- 12.08.19 כל יום בשעה 11:00, יתקיים בחצר המוזיקלית מופע מוסיקלי, אינטראקטיבי וחוויתי המשלב תיפוף על הגוף, ריקודי שורות, תחרויות משפחתיות, ריקוד ושירים אהובים ומוכרים.
לצד כל אלו יעמוד לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה.
חדש בלונדע! אפליקציה - לימודית, חדשנית  ומעודכנת, המספקת תוכן עיוני וחוויתי, שיהפוך כל הורה למדריך במוזיאון!  האפליקציה תספק בקיץ הקרוב משימות מעניינות ומאתגרות שיעשירו את עולמם של ההורים והילדים, בידע ותשלים את חוויית הביקור!

אלעד אזולאי, מנהל "לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע:  "אחת המטרות שלנו היא לייצר סביבה המעודדת פעילות משפחתית המגבשת את ההורים והילדים .מתחם המוזיקה, הוקם מתוך חשיבה לייצר הנאה משותפת להורים ולילדים וכמה שעות מפלט וחוויה מהחום הכבד של הקיץ. המוזיאון מעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים הוא הבילוי האולטימטיבי למשפחות. הוא מספק מרחב עצום של למידה חווייתית, רכישת ידע דרך סקרנות טבעית, כייף והנאה, ומבטיח שעות של בילוי משפחתי. זהו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן."!

...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה