בואי ואגלה לך את הסוד שלי !


השקת הליינים הקוסמטיים -מהטבע באהבה- סוד הנעורים




היום חברת "סוד הנעורים" השיקה את מגוון הליינים של מוצריה. בין הליינים ניתן למצוא ליינים טיפוליים וליינים קוסמטיים.


AClear אל תפוצצו. תטפלו!

סדרה הנלחמת בסמפטומים של עור נעורים בעייתי בשלושה שלבים פשוטים: ניקוי, טיפול, שיקום. הסדרה מבוססת על ההרכב הייחודי של פירות וירקות יחד עם רכיבים טבעיים נוספים אשר הוכחו כמסייעים בטיפול, טיפוח, איזון והגנה על עור פנים שמן בעייתי. הסדרה מעניקה ניקוי עמוק, בקרת סבום ורעננות לעור הפנים ותורמת לתחושה של עור נקי חלק ולא שמנוני.



PsoSilk שמים סוף לבושה


ליין טבעי טיפולי המבוסס על פירות וירקות מלאים, להקלה על סימפטומים האופייניים לעור יבש מקושקש ואדמומי. הליין מסייע בהסרת עור מקושקש באמצעות פילינג עדין, מרגיע את הגרד ומזין את העור בלחות. מוצרי הסדרה הוכחו קלינית.


DiaCare צועדים בקלילות ורכות


סדרה המקלה על עור סדור ופצוע, מכילה את תערובת הפירות וירקות הייחודית של סוד הנעורים לרבות פפאיה (עשירה בפפאין טבעי), הידועה בתכונותיה לריפוי ואיחוי פצעים ושיפור זרימת הדם. הסדרה מסייעת באיחוי פצעים, שמירה על העור ושיקומו, מסירה מזהמים ומזינה אותו.


AntiAging לעצור את הזמן

מוצרי הסדרה משקמים את עור הפנים ומגנים עליו מפני נזקי הגיל והסביבה. ממצקים ומשפרים את מראה העור והקמטים. בסדרה ניתן למצוא מוצרים להזנה מיצוק ומתיחה של עור הפנים.






WrinkX יפה ללא פילטרים

מוצר אינסטנט להפחתת קמטוטים תוך דקות ספורות. ניתן לשימוש בכל זמן ומקום, מפחית את נראות הקמטים ומשפר את מראה העור וגמישותו בטווח קצר וגם לאורך זמן.

סוד הנעורים: http://secretofyouth.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה