שעת התה !


העונה החמה הגיעה ולפי התחזית הולך להיות כאן קיץ חם מאוד. החום המהביל גורם לנו לחפש פתרונות יצירתיים לריענון ומה יותר מתאים לצינון ממשקה מרווה ביום קיץ חם?
"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה לכם מתכונים לחליטות קיץ מרעננות שאפשר להכין לבד בבית.
מתכון למשקה אקזוטי:


מצרכים: 300-400 גרם חליטת אננס ותפוז/ חליטת קיווי ותפוח/ חליטת קוקוס מלון/ חליטת תות וניל/ חליטת פומלה מלון/חליטת גויאבה מנגו/ חליטת תפוז פסיפלורה או כל חליטה שאתם מעדיפים. 
הוראות הכנה: יש להוסיף כפית גדושה של חליטה לכוס מים עם מעט מים רותחים על מנת לפתוח את הפירות ולאחר ערבוב קל להוסיף מים קרים וקרח. חובה לאכול את הפירות הרכים בסיום.
הצעת הגשה חגיגית: טוחנים בבלנדר: קופסת חלב קוקוס/ כוס חלב שקדים (או כוס חלב רגיל), כוס קוביות קרח, 2 כפות מחליטת הפירות לבחירתכם (אחר שהושרתה במעט מים חמים) ו...... עונג קיץ!
מתכון מרענן לסמודי (שייק) על בסיס חליטת פירות
מצרכים:
2 כוסות יוגורט במתיקות מעודנת/ חלב קוקוס.
300-400 גרם חליטת אגס ותפוח/ פירות יער/ אייס תה לימון.
קרח. 
הוראות הכנה: 1. להשרות את החליטה במים רותחים למשך 10 דקות, לסנן ולקרר. 2. להכניס לבלנדר ולטחון את כל המצרכים למחית חלקה- להגיש מיד.
טיפ להגשה: מומלץ להגיש את המשקה בכוס מילקשייק גבוהה או לחילופין כוס קצרה ורחבה בתוספת קש, שמשייה צבעונית, קרח  או פירות טריים חתוכים מעל. תהנו!


חליטת תות וניל- חליטה טעימה ומתוקה המכילה תות שדה, תות עץ, מקלות וניל טחונים, היבסקוס, חמוציות, אננס ופפאיה.
חליטת פומלה מלון- החליטה מכילה פומלה, מלון, פפאיה ואננס. חליטה מתוקה ועשירה בטעמי פירות עזים. מתאימה במיוחד להכנת קרטיבים
חליטת רימונים- חליטת פירות בניחוח רימונים המכילה רימונים, אננס, היביסקוס ופפאיה.
חליטת אייס תה לימון- החליטה בעלת ניחוח לימוני המתאים במיוחד להכנת תה קר (ice tea) ומכילה קליפות לימון, קליפות תפוז, לימון ואוכמניות. 
חליטת קוקוס קרמל- החליטה מכילה קוקוס, בננה, אננס, היביסקוס ותמצית קרמל. בנוסף לטעמו הנהדר של צמח ההיביסקוס, הוא מסייע גם להורדת רמות הסוכר בגוף.
חליטת פירות יער- החליטה מכילה מגוון של פירות יער לרבות דובדבנים, חמוציות, דומדמניות, פקעות ורדים, היביסקוס ואננס. החליטה עשירה בויטמין C.

בנוסף לשימוש במשקאות קרים, החליטות מתאימות גם להכנת קרטיבים, קינוחים ועוד.
קיץ נעים, טעים ומרענן!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה