הבייבי החדש שנולדה לזהבית מוריסי!

תכירו את הבייבי החדש שנולדה לזהבית מוריסי . ויקרא שמה בישראל איזבלה, מותג השיער שעושה רק טוב לשיער, חפפתי במוצרים הללו, והשיער רך נעים למגע ממש כמו משי, וגם לא התנפח לי כמו בכל חפיפה יש לי בעיה בשיער שהוא מתנפח פה זה לא קרה , תענוג אמיתי.  חבל שאתם לא יכולים לחוש את שיערי, אבל אני חושבת שכן רואים כמה הוא נעים למגע. והריח ממש נעים אהבתי. ממליצה לכם בואו תתפנקו זהבית מזמינה אתכם לבוא להתפנק  כן תרתי משמע. היא תפנק אתכם בטיפול מסור מכל הלב.

 לפני ואחרי הטיפול !









זהבית מוריסי משיקה את סדרת איזבלה מבית זהבית מוריסי

מעצבת השיער הבכירה, זהבית מוריסי, משיקה את מותג השיער המהפכני "איזבלה" – סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער המותאמים לאקלים ולשיער הישראלי ומתאימים במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו התקנת תוספות שיער, החלקה או הבהרת שיער.
מוריסי משמשת כפרזנטורית של מותג תוספות השיער טייפאיט והיא אחת ממעצבות השיער הבכירות של מותג-העל לוריאל פרופשיונל. כעת, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום טיפוח ושיקום השיער ותוספות שיער, היא משיקה מותג חדש.
סדרת המוצרים היוקרתית של "איזבלה" מכילה שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער מובהר ובלונד, מסיכה לשיער מובהר ובלונד, סרום לשיער יבש ופגום ואמפולה מטפלת ומשקמת לשיער חלש או פגום.
כל המוצרים בסדרת איזבלה מגנים על השיער בצורה אופטימלית, מתקנים ומשקמים נזקים כימיים ובונים את סיב השיערה מחדש. שיקום השיער נעשה בזכות חומרי ריכוך והזנה וביניהם סיליקונים, בטאין, ויטמין E וקראטין הקיימים ברכיבי המוצרים ובכך שומרים על רמת PH אולטימטיבית של עור הקרקפת והשיער 
את מוצרי סדרת איזבלה ניתן לרכוש בסלון החדש והמפואר של מוריסי הנמצא בטרמינל סנטר באור יהודה. הסלון האקסקלוסיבי מתפרש על פני 150 מטרים ומציע מגוון טיפולי ביוטי ושיער וביניהם איפור, קוסמטיקה ושיזוף. בהמשך, תושק חנות אונליין בה ניתן יהיה לרכוש את מוצרי המותג.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה