שיערך הארוך נערה שעירך הגולש!

כולם חולמים על שיער גולש גם אני. וכולם חוששים מהחלקת שיער שאולי יהרסו את השיער ואולי ישרף. כל אחת תוכל להחליק את שיערה בבית. ללא תור במספרה ויכול לחסוך לכם המון כסף. שינוי היסטרי מכל תפיסות ההחלטה. השינוי הראשון בכיס. ותהיי בטוחה מה שמו לך בראש. את מקבלת שקט נפשי. השינוי גם  באיכות. גם באתר אינטרנט והתמיכה תוכלו לראות בדיוק איך עושים החלקת קרטין לשימוש ביתי  ויטמינס משיקה מוצר חדש  שיער חלק, ללא חומרים רעילים, בעלות של 10% מהחלקה במספרה המקצועיים,  לשימוש ביתי. המוצר החדש שקיבל את אישור משרד הבריאות, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים. המחיר לצרכן הוא 150 ₪ והתכולה מספיקה לשני טיפולי החלקה. המוצר מושק בימים אלה באמצעות רשת ניו פארם.

ויטמינס ממליצה למשתמשות להיעזר בחברה קרובה שגם תעזור להקפיד על הוראות השימוש. החברה מדגישה כי אין שום סיכון בשימוש – התכשיר אינו שורף את השיער או פוגע בו.

למוצר ריח נעים והוא נמכר בערכה המכילה גם מסכה לשיקום השיער. ההחלקה הביתית של ויטמינס מתאימה במיוחד לשיער שכבר עבר טיפולים כימיים כמו צבע והחלקות קודמות. התוצאה היא שיער חלק מאוד. עמידות ההחלקה תלויה בסוג השיער ובקצב צמיחת השיער של כל לקוחה. 
חברת ויטמינס פועלת מ 1943 כחברה המתמחה בתחום השיער בזירה המקצועית הבינלאומית. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של מוצרים לטיפוח השיער, הקרקפת והעור. מוצרי ויטמינס מתבססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ומיוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות, המאפשרות לשמר את איכות החומרים ולייצר מוצרים שעוזרים לשקם את השיער ולהשיב לו מראה צעיר 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה