משחק עם קבלה!

ערב שבת מגיע המשפחה מתכנסת לארוחת שבת חגיגית.ואז מסתימת הארוחה הילדים והנכדים מחפשים משחק לשחק עם בני המשפחה בעיקר בחורף. זה זמן משחקי הקופסא. והיום  אני רוצה להמליץ לכם על משחק חדש מעולם הקבלה כן אנחנו דתיים שומרי שבת. ומשחק כזה מאוד סקרן אותי לגלות את סודות הפר"דס. פרדס לא פרדס תפוזים אלא סודות מעולם הקבלה.אז התכנסנו כולם בערב שבת לא יכולתי לצלם כי אני דתיה ואסור לצלם. נהנו כל כך  ולמדנו רבות . והנכדים שאלו שאלות וענינו לתשובות החכמות מפיו של בני תלמיד הישיבה והמורה החכם שלנו. שמחתי לשחק במשחק בצורתו כרביעיות. כך כולם נהנו גם הגדולים וגם הקטנים. ממש קבלת שבת עם ה"קבלה".

הנאה ואתגר נפגשים במשחק  מעולם הקבלה ראשון מסוגו בעולם.

ניצוצות הנו משחק קלפים ראשון בעולם  הקבלה המורכב מ- 52 מושגי יסוד מתוך ספר הזוהר וכתביהם של ענקים כמו ג'יקטיליה , קורדובירו האר"י המורכב מ 13 סדרות נושא ובכל אחת ארבעה מושגים המסודרים לפי ארבע העולמות הקבליים: עולם האצילות המסמל את הרובד הרוחני, עולם הבריאה המסמל את הרובד השכלי, עולם היצירה המסמל את הרובד הרגשי ועולם העשייה המסמל את הרובד הגשמי ומי שמוכן ובשל לתהליך של חיפוש וגילוי, מוזמן ללמוד, להכיר וליישם את הידע הגנוז בדרך משחק  . 
 .ייחודית וחווייתית,


רעיון של המשחק הוא של חגי רום, מפתח משחקים ממוקדי תוכן שחבר לאמה שם-בה אילון, מורת קבלה, רבה ואמנית ולאיתן קדמי אמן מנדלות ויחד פיתחו וייצרו את "ניצוצות" – משחק קלפים לכל המשפחה המנגיש את עולם הקבלה בדרך מהנה וחווייתית, במגוון אפשרויות ורמות.
חגי רום: "חשבתי איך אוכל להציג ולהבהיר בצורה קלה ופשוטה את המושגים המופשטים מהעולם העשיר והמגוון של הקבלה וזה הוביל אותי למשחק עם 13 סדרות. 13 הוא מספר בעל משמעות יתרה בקבלה המצביע על י"ג מידות הרחמים, ובגימטרייה שווה ל"אחד". בכול סדרה מוצגים 4 מושגים שהקבלה מתארת לפי ארבעה רבדים של המציאות: הרוחני, השכלי, הרגשי והגשמי. ניסינו לאמץ חלק מדגשיה של הקבלה תוך התמקדות בתפקידו וייעודו של האדם - על הסימטריה וההקבלה בינו ובין העולם, הקשר ההדדי עם אלוהים, הבחירה החופשית וההתחדשות האין-סופית".


"ניצוצות" מציעה 4 אפשרויות שונות של המשחק :
  • רביעיות – איסוף סדרות.
  • שתי וערב – איסוף סדרות אופקיות ואנכיות.
  • מטריצה – השלמת מטריצת הסדרות.
  • הקבלה – איסוף סדרות תוך הגדרת המושגים וללא ציון המושגים עצמם.
המשחק, בשפות עברית ואנגלית, יגיע לחנויות במהלך חודש ינואר 2019 וניתן יהיה להשיגו ברשתות הספרים והמשחקים הגדולות, במרכזי קבלה וישירות באתר www.nitsotsot.com ומותאם לכל מי שעולם הקבלה מסקרן אותו.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה