על צמחים ונשים!


סיור ייחודי בגן הבוטני לרגל יום האשה הבינלאומי
יום שישי ה-8.3.19 בשעה 10:30

אלו צמחים חשובים לבריאות האשה? מה הקשר בין איברי הרבייה של הצמחים לאלה של האשה? לרגל יום האישה הבינלאומי שיצויין ביום שישי 8.3.2019 מזמין אתכן/ם הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים לסיור ייחודי בחלקת צמחי התבלין והמרפא ובחלקות אסיה והים התיכון.  
בסיור יכירו המשתתפים צמחים כמו שיח אברהם, נענע, מרווה וצמחים נוספים החשובים מאד לבריאות האישה וגם צמחים אשר עזרו וחיזקו נשים לאורך ההיסטוריה. עוד ילמדו המשתתפים על איברי הרבייה של הצמחים ומה הקשר בינם לבין אלו של האדם, מהו היריון אצל צמחים וכיצד נוצרת רבייה אצל הצמחים במהלכה נוצר הפרי.
המשתתפים מוזמנים לטעימה מצמחים אכילים בהם השתמשו לאורך ההיסטוריה לטיפול בבעיות בריאות.
הסיור יצא מהכניסה לגן
מחיר: מחיר כניסה לגן, מנויים חינם
המסלול מונגש לעגלות 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם, הגדול ביותר בישראל משתרע על שטח של כ-150 דונם בלב ירושלים ונחשב לפנינת טבע בלב העיר. האוסף המגוון של צמחים מכל העולם המצויים בגן הופכים אותו למרכז חינוכי, הדרכה ומחקר לצד אתר תיירותי ותרבות מובהק. בגן אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון: גדלים בו ותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה. 

מתי? יום שישי ה-8.3 בשעה 10:30
מסלול מתאים לעגלות
כמה? כלול במחיר הכניסה, מנויים חינם
 
במקרה של גשם יש להתעדכן לגבי קיום הפעילות באתר הגן או בפייסבוק
לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012
http://www.botanic.co.i    

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה