תישנו על זה !



בעידן המודרני יותר ויותר אנשים סובלים מהפרעות שינה ומקושי להירדם. הסיבה לזה ברורה: אנחנו מאוד עמוסים.
אורח החיים כיום מאוד מלחיץ: אנחנו "רודפים אחרי הזנב" של עצמנו בניסיון להספיק את כל המטלות שלנו ורוצים גם קצת ליהנות מהחיים. פעם אנשים קמו עם התרנגולות והלכו לישון עם התרנגולות. היום, בעידן המודרני, כשאנחנו שולטים על התאורה, והגירויים הם רבים מספור, כולנו עלולים לסבול מקשיי הירדמות או שינה.
כבר ידוע ששינה של שבע שעות במוצע ביממה נחוצה לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית. אינספור מחקרים הוכיחו את הקביעה הזאת. שינה סדירה ומספקת מונעת התפתחות סוכרתלחץ דם גבוה, מחלות לב ואפילו סרטן.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לישון היטב:

1. החרימו אורות כחולים בחדר השינה
קשיי שינה ניזונים ממרכיבים קטנים של החיים המודרניים, כמו האורות הרכים שבוקעים מכל מיני מכשירים אלקטרוניים (טלפונים סלולריים, שעונים דיגיטליים). הגלים הקצרים שנובעים מהאורות הכחולים עלולים להפריע לשינה.
טיפ: כשעה לפני השינה כבו את מכשירי הטלוויזיה, את המחשבים ואת כל המכשירים האחרים שמפיצים אור כחול. כסו מכשירים שלא ניתן לכבות.
2. הימנעו מנמנום
אם יש לכם קושי להירדם, תנומות קצרות עלולות רק להחמיר את המצב. אבל אם אתם עייפים וחייבים לנמנם, הקפידו לא לעבור על 20 דקות או פחות, ועשו זאת מוקדם במהלך היום. כל עצימת עיניים במשך שמונה השעות לפני שהולכים לישון עלולה לשבש שנת לילה טובה.
טיפ: כשהעייפות של שעות אחר הצהריים מכה בכם, עשו הליכה קצרה, שתו כוס מים קרים או דברו עם חבר.
3. אל תציצו בשעון
כשאתם מציצים בשעון בשעות הקטנות של הלילה, זה מפריע לשינה שלכם, כי אתם דואגים שנותרו לכם רק שעות בודדות של שינה לפני שצריך לקום לעוד יום ארוך. אלה שנוטים להציץ בשעון בכל פעם צריכים להכניס אותו למגירה או לשים אותו מתחת למיטה - בקיצור, לסלק אותו משדה הראייה.
טיפ: כסו בסרט שחור את השעונים הדיגיטליים בעלי התצוגה האדומה.
4. אל תתנו לגב להפריע לכם
כאבי גב קלים אולי לא יעירו אתכם, אבל הם עלולים להפריע לשלבי השינה העמוקה והנינוחה. פתרון "רך" הוא הכנסת כרית בין הרגליים כאשר שוכבים על הצד כדי לשפר את האיזון של הירכיים ולהפחית עומס על הגב התחתון.
טיפ: ישנים על הגב? הכניסו כרית מתחת לברכיים כדי לשכך את הכאב הלילי.
5. אל תזניחו את הכרית
אם אתם קמים עייפים עם צוואר תפוס, האשמה היא כנראה בכרית שלכם. כריות עבות מדי או שטוחות מדי גורמות בעיות. הכרית צריכה להיות בדיוק בגודל המתאים לתמוך בצוואר - לא גבוהה מדי ולא נמוכה מדי. לאלה ששוכבים על הצד, האף צריך להיות בגובה מרכז הגוף. שכיבה על הבטן גורמת לסיבוב של הצוואר ומומלץ להימנע ממנה.
טיפ: כדאי לשמור על הצוואר גם לפני השינה. התבוננות בטלוויזיה כשהראש נוטה למעלה, למשל, גורמת למתח של השרירים בעורף ומשבשת את מהלך ההירדמות.
6. שמרו על המזרן שלכם
התעטשות, משיכה באף וגרד עקב אלרגיה עלולים להפריע לרצף השינה, וייתכן שהמזרן אשם. עם הזמן הוא עלול להתמלא בעובש, בשאריות של קרדית אבק הבית ובמחוללי אלרגיה אחרים. כדי להימנע מחשיפה לחומרים האלה כדאי לאטום את מזרן הבסיס הקפיצי (במיטות שבהן יש בסיס כזה) ואת הכרית.
טיפ: עדיף להשתמש בשקיות מיוחדות, אטומות לאוויר ולאבק.ואם כבר מדברים על מיזרן וכרית אכותית. זה הזמן לבוא לבקר בחנות הדגל החדשה "אולימפיה"  בכפר סבא, אני הייתי שם כדאי לכם להגיע גם ולבחור את המזרן המתאים לכם אישית.


יצרנית המזרנים אולימפיה פתחה חנות דגל ראשונה בעיר כפר סבא במרכז הפעמון. החנות תעניק לרוכשים ייעו​ץ​ מלא בתחום נינ​ו​חות השינה והתאמת המזרן הנכון הכריות והמיטה​  ידעתם שאפשר להזמין מזרן בכל גודל שתחפצו?...ועוד דבר נפלא שאפשר להזמין לדוגמא מזרן זוגי שמזרן  אחד יכול להיות קשה והשני פחות קשה  לפי נוחות.השינה שלכם..לרבות האווירה בסביבת השינה.
​ 
החנות מציגה קונספטים חו​וי​י​תי​​ם לחדרי נוער​, זוגות צעירים ואוכלוסייה בוגרת הזקוקה ​ל​נוחות וסובלת מבעיות גב.
שירות נוסף ש​י​נתן בחנות​ זו הנו שירות ​OLYMPIA ART ​ובו תעוצבנה מיטות על פי דרישות מפרט עיצוב​ ​ של הרוכשים ו/​או של האדריכלים. במסגרת שירות זה כל מפרט גודל חומר ורעיון עיצוב יופקTAILOR MADE . המזרנים מותאמים לצורכי הלקוח לרבות מזרנים זוגיים כאשר יש הבדלי צריכה בין בני הזוג הישן על המזרן.

אול​י​מפיה הנה יצרנית מזרנים ישראלית מזה ​כ-40 ​​​שנה ועד כה שיווקה מוצריה בחנויות שונות. בשנים האחרונות נכנסה החברה לשיווק אונליין ובחנות מפעל.
לחברה מוניטין רב באיכות המזרנים והשירות ​אותו מעניקה לקהל לקוחותיה ואף נהנית מלקוחות חוזרים.
מוצרי החברה עומדים בכל הסטנדרטים של התקינה האירופאית​ ​ומוטמעות בהם טכנו​ל​וגיות ייצור חדשניות מתקדמות המאפשרות מתן נוחות שינה, תמיכה לגוף, מזרן עם בדים נושמים ופתחי א​וורור. כיום בטכנולוגיה החדשה ובחומרים האיכותיים אין צורך להפוך את המזרון אלא אפשרי לישון על צד אחד בלי לחשוש שחלילה המזרון לא ינשום או יפתח .שקעים או כל בעיה אחרת. 











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה