חדש מעוף טוב דג טוב!

מי אמר שרק עוף טוב?.......... גם דג יכול להיות דג טוב.
כמו בסיפור על דג זהב שנתן שלושה משאלות והגשים אותן לדיג עני אחד.ועשה לו טוב.

תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי המזון האיכותיים מעוף והודו המובילה בישראל, נוסדה בשנת 1979. התשלובת היא בבעלות משותפת של משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות. עוף טוב מעסיקה כ-900 עובדים במפעל הנמצא בעמק המעיינות ומשתרע על שטח של כ- 40,000 מ"ר. תשלובת עוף טוב מייצאת לכל ארצות הברית ומדינות אירופה. היצוא מהווה כ-15% מסך המכירות של עוף טוב. ועכשיו עם הסדרה הכחולה של דגים .פילה אמנון מצופה עשוי מאה אחוז פילה דגנתחי פילה אמנון מצופהמקלוני דג בציפוי צילי בטעם חריף מעודןמקלוני דג בציפוי ציפס פריך ועסיסיקציצות דגיםקציצות דגים נורווגים
עוף טוב מרחיבה את מגוון המוצרים גם למוצרי הדגים על מנת לתת מענה רחב וסל מוצרים לצרכנים אשר מחפשים לגוון את התפריט היומי, ובכך מספקת חלבון איכותי הן מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה והן מדגים.כמו כן, מחקרים רבים מצביעים על כך שאכילת דגים תורמת לבריאות ואכילת דגים ממולצת כחלק מתפריט מגוון ובריא, בזכות שני המוצרים החדשים של עוף טוב אפשר להנות מדגים בקלי קלות וגם לגוון את התפריט השבועי לכל המשפחה.מוצרי הדגים של קב' ''עוף טוב''  מיוצרים תוך עמידה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, בתהליך ייצור מוקפד ועמידה בתקנים המחמירים בישראל  (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאים , USDA, EFSAצריכת הדגים השנתית בישראל הינה כ-70,000 טון ונמצאת בגידול בשנים האחרונות.צריכת הדגים הממוצעת לאדם בישראל הינה כ-12ק''ג, לעומתה-  צריכה ממוצעת לאדם בשנה במערב אירופה הינה כ-20 ק''ג ביוון,  באיטליה כ-35 ק''ג לנפש , וביפן כ-65 ק''ג לנפש.קבוצת ''עוף טוב'' שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, הינה יצרנית מוצרי המזון מעוף  שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל.

"עוף טוב" מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן הגידול.
 

קיבלתי להתנסות את הפילה אמנון מצופה ומקלוני דג. ואת הקציצות דגים האפויות, והכנתי לארוחת צהריים בקלי קלות את הקציצות הוספתי לתוך סיר עם רוטב עגבניות, הוספתי פירה סלט ירקות. והרי לפניכם ארוחת צהריים נהדרת בקלי קלות, והטעם מושלם מאוד אהבנו את הדגים המצופים לאחר אפייה של 15 דקות בלבד בתנור הטעם משגע והמקלוני דג טעים  מאוד קריספי .

את קציצות הדגים הוספתי רוטב אדום וטבלתי אותם פשוט נהדר טעים ומהיר!










מוצרים איכותיים - טעמים אהוביםעוף טוב הייתה הראשונה להשיק כבר בשנת 1980, מגוון רחב של שניצלים מוכנים לאכילה ובשנת 1996 השיקה את השניצל האמיתי הראשון המוכן לאכילה- בסגנון חמם והגש.בין מגוון המוצרים של עוף טוב תוכלו למצוא: מגוון רחב של שניצלים וקציצות: שניצלים מחזה עוף אמיתי, נתחי פילה ללא ציפוי, שניצלים בצורות שילדים אוהבים וסדרת ה - EXTRA החדשה: שניצל אקסטרה דק ענק, שניצל אקסטרה דק בציפוי צ'יפס ושניצל אקסטרה קראנצ'י. פסטרמות ונקניקים: הן ארוזים והן במעדנייה. מגוון פסטרמות בטעמים מיוחדים ובתיבולים מגוונים, רובן דלות שומן, פסטרמות עסיסיות בטעמים שונים, נקניקים מסוגים שונים, נקניקים יבשים וקבנוסים. נקניקיות: מגוון נקניקיות עוף, בטעמים מוכרים, מיוחדים ואהובים, במארזי חיסכון ובמשקלים שונים. עוף טוב מקפידה ותקפיד על הנוחות, הזמינות וקלות ההכנה של מוצריה, על איכותם כמו גם על טעמם העסיסי והמובחר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה