אצלי הכל מתוקתק! עם קופסאות של קורטיקו!

למי אין בלאגן בארון הקופסאות?.......אצלי פעם היה בלאגן תמיד היו קופסאות ללא מיכסים. ומיכסים ללא קופסאות. אבל לא עוד! מעכשיו הכל מתוקתק!

 קופסת הפלסטיק של קורטיקו, מתחדשת בגדלים שונים. קופסאות פלסטיק הן חלק חשוב בציוד המטבח המודרני. הקופסאות מסדרת מתוקתקת שקופות, נסגרות הרמטית ומתאימות למקפיא, למדיח ולמיקרוגל, ומעכשיו – בכמה גדלים .  איזה יופי של קופסאות מתוקתקות יש לי בבית. סוף סוף יש לי קופסאות לפי צבעים. אני  שומרת כשרות. ותמיד שנאתי את הקטע הזה שהקופסאות באותו צבע ואי אפשר להבדיל בניהם בענין חלב בשר. והייתי קונה קופסאות איחסון של חברות שונות בכדי לעשות את השינוי. אבל תמיד מתבלבלים . והקופסאות לא החזיקו את  מבחן הזליגה. אני לוקחת לעבודה קופסאות אוכל ותמיד היה נשפך קצת . ועכשיו יש לי קופסאות אדומות לבשרי וכחול לחלבי , הם אכותיים למדיח לא משתנה הצורה מה שקופסאות אחרות כן השתנו . אפילו עליתי בדרגת הקופסאות כי לפני קורטיקו לא היו לי קופסאות פרווה.יש להם גם שקופות והם אצלי יהיו פרווה. הארון והמקפיא ןהמקרר התחדשו במתנה נפלאה תודה לקורטיקו.



הבנות שלי באות לשבת ותמיד לוקחות איתן קופסאות עם אוכל. ולא מחזירות.  אז בנות יקרות שלי את הקופסאות האלה אתן חייבות להחזיר.!
קופסאות מתוקתקת נסגרות הרמטית ב-4 סוגרי "תיק תק" שמצדיקים את השם "מתוקתקת" (בסביל מה שנקרא פאסיבי) גם מבחינת קול הסגירה והפתיחה שמשמיע "תיק תק" חביב. בנוסף לסגירה ההרמטית, יש לקופסאות של מתוקתקת יתרונות רבים:
  • ·   שקיפות לקופסאות יש שקיפות יפהפיה – קל לראות מה יש בתוך הקופסאות מבלי לפתוח אותן
  • ·   בטיחות – הקופסאות אינן מכילות ביספינול (למרות שקיפותן) ולכן ניתן לאחסן בהן אוכל לתינוקות ולכל המשפחה
  • ·   רב שימושיות – ניתן להשתמש בקופסאות במדיח, במיקרוגל ובמקפיא. עם זאת, שימו לב שהקופסא שבירה כשהיא קופאת ובשימוש  במיקרוגל לפתוח חריץ ולא לחמם אותה כשהיא סגורה הרמטית.


קורטיקו היא המקום בו נפגשים פלסטיק איכותי, הנדסת אנוש, שימושיות ויופי.
המקום בו החומר פוגש את הרוח;
את המחשבה היצירתית, האהבה לאתגרים, שמחת העשייה.שם תמצאו את כל המוצרים לבית לגינה הכל מהכל .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה