החטיפים הנחטפים מבית אוסם!

שלום לכולכם וטוב שאתם פה איתי. אני רוצה לספר לכם על החטיפים שנחטפו מהמדף בארון.
הגיעו לידי כמה חטיפים חדשים מבית אוסם. { טוב שהספקתי לצלם אותם } וכשהנחתי אותם בארון כדי לטעום בערב עם בן זוגי. גיליתי שהם נעלמו להם. מה קרה אתם שואלים?........ האחיינים שלי נכנסו אחר הצהריים לבית ובעלי כיבד אותם. כך שנשאר לי לטעום את המיקס הפיצוחים שהתאהבתי וכן השקית קטנה מידי נגמר מהר.... אוסם לעיונכם תגדילו את השקית למשפחתית גדולה.


במבה מיקס עם קרם נוגט וחמאת בוטנים- נשנוש מנצח וכיפי, מתאים במיוחד למי שאוהב את השילוב של מתוק-מלוח.  

ביסלי מאנץ'  עם פיצוחים  אני אישית מאד נהניתי ממנו טעים וניגמר מהר. ממש טוב לארוח סוג של פיצוחים . אפשר לצרף לצלחת הפיצוחים בשבת.

ביסלי חריף בקטנה וחריף בטירוף. טעים לאוהבי החריף 

בייגלה מצופה שוקולד- פינוק אמיתי, שוב למי שאוהב את השילוב של מלוח מתוק. אני אישית חושבת שמדובר בקונספט מנצח כי זהו גודל מושלם לפינוק ליד הקפה (למי שיכול להתאפק ולהסתפק בשניים שלושה).ושוב השקית קטנה לי מידי.

כל החטיפים הם פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים, וניתן להשיגם בכל רשתות השיווק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה