שלא יסבנו אתכם! גילגולו של סבון!

אין כמו מקלחת חמה ונעימה אחרי יום עבודה. ואין יותר כיף מניחוחות פרובנס. עם מוצרים שמגיעים מצרפת. וניחוחות הלבנדר  והאפרסק שגדל במרחבי צרפת.פשוט תענוג לצאת ממקלחת כזו כשכל הבית מפיץ ריחחות כמו וניל . לבנדר עם דבש. אפרסק תות. ממש חגיגת פירות במקלחת.



ג'ונסון אנד ג'ונסון מרחיבה את תמהיל מוצריה ומשיקה בישראל את מותג טיפוח הגוף מספר 1 בצרפת- Le Petit Marseillais- היישר מפרובנס שבצרפת. כל הסיפור התחיל מסבון מרובע. שהיו גם מכבסים בו וגם מסבנים את הגוף . סבון מיוחד שעשוי משמן זית . הכל טבעי. ולאט לאט הפך הסבון המיתולוגי לסבוני רחצה מעולים, וגם קרם גוף. הכל טיבעי מהטבע.
קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס.  6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים..
מוצרי Le Petit Marseillais שיושקו בישראל:
סבוני הרחצה של Le Petit Marseillais:
Le Petit Marseillais, מותג שנולד לפני שנים רבות בפרובאנס החמימה. חומרי  הגלם עדינים עם ניחוחות נאמנים לטבע.
לסבוני הרחצה pH ניטרלי לעור, הם פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים,  מכילים מרכיבים מתכלים והנם מועשרים בלחות ממקור צמחי.
תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל
תרמילי וניל הנקצרים ביד ומיובשים בשמש ומשחררים ניחוח מתקתק ומעורר תאבון. תרמילי הוניל עוברים תהליך הפקה ליצירת חלב הוניל.
Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב וניל, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעורר תאבון.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים ל 650 מ"ל
תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח לבנדר דבש
פרח קייצי בעל ניחוח ארומטי. דבש הלבנדר נאסף ומעובד באופן מסורתי בפסגות האלפים של פרובנס אשר גורם להנאה על ידי ניחוח פירותי ופרחוני.
Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח לבנדר דבש, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח עדין.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים ל 650 מ"ל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה